استانی 03:52 - 01 آبان 1393
با حکم رئیس دانشگاه سمنان
معاون جدید پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان در مراسمی با حضور عباس هنربخش‌رئوف، رئیس دانشگاه سمنان معرفی شد.

معاون جدید پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، در این مراسم که اعضای شورای دانشگاه سمنان هم در آن حضور داشتند، از خدمات سیف‌الله سعدالدین قدردانی و «علی حقیقی‌اصل» به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان معرفی شد.

همچنین در این مراسم، سعدالدین گزارشی از عملکرد پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان در مدت فعالیتش ارائه داد و از برنامه‌های آینده خود گفت.

سعدالدین هم‌اکنون دانشیار دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان است و ریاست پارک علم و فناوری این دانشگاه، دانشگاه فرزانگان و بسیج اساتید استان را بر عهده دارد.

حقیقی‌اصل، استاد دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه سمنان است و ریاست دانشگاه علوم پایه دامغان، تألیف و ترجمه چندین کتاب، ثبت دو اختراع، ارائه 44 مقاله در مجامع علمی و چاپ 54 عنوان مقاله در مجلات معتبر و . . . را در کارنامه خود دارد.


5018647
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است