اجتماعی 15:21 - 27 آذر 1397
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه گفت: سهم نهادهای مردمی در مأموریت‌های نیروی انتظامی بایستی تقویت شده تا با استفاده بهینه از تمام این ظرفیت بتوان به همپوشانی صحیحی دست یافت.

تقویت سهم نهادهای مردمی در مأموریت‌های پلیس

به گزارش ایسنا،  سردار محسن فتحی زاده در نشست علمی ناجا و اربعین 97، اظهارکرد: ایام اربعین فرصت بسیار خوبی را برای نیروی انتظامی فراهم می کند تا بتواند با اجرای عملیاتی واقعی به شناسایی نقاط قوت و ضعف خود در این مأموریت پرداخته و درصدد ارتقاء کارآیی بهینه در این باره برآید.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه اربعین یک عملیات واقعی و بسیار گسترده برای پلیس محسوب می شود، افزود: اربعین فرصت بسیار طلایی است تا پلیس بتواند با ارائه خدمت شایسته به زائران در کنار مأموریت نظم و امنیت به تقویت رشد و ارتقاء رابطه صمیمی با آنان بپردازد.

وی گفت: اربعین فرصت طلایی پلیس برای ارائه خدمات شایسته به زائران را فراهم می‌کند تا در کنار مأموریت نظم و امنیت به تقویت رشد و ارتقاء رابطه صمیمی با آنان بپردازد.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه کنگره اربعین حسینی (ع) یکی از عظیم ترین عملیات هایی است که در گستره جغرافیایی وسیعی انجام می شود، افزود: در این مأموریت تقریبا همه پلیس‌ها و معاونت ها در حوزه تخصصی خود درگیر کار می شوند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های این مأموریت این است که از نوین ترین شیوه کنترل جمعیت به گونه ای استفاده می‌شود تا بتوان بدون ایجاد هیچ گونه دغدغه برای زائران آنان را از مرز عبور داد.

 فتحی زاده عنوان داشت: واقعیت این است، طی سال های آتی شاهد روند افزایشی زائران اربعین حسینی(ع) خواهیم بود لذا بایستی درصدد رفع  محدودیت ها و تقویت زیرساخت های موجود در مرزها باشیم تا بتوانیم با بهره گیری از تجربیات گذشته در اجرای مأموریت‌ها به موفقیت های بهتری دست یابیم.

بر اساس اعلام سایت پلیس، فتحی زاده افزود: شیوه های بهینه سازی در نظم و امنیت با توجه به تهدیدات پیش رو توسط دشمنان و همچنین افزایش حجم زائران بایستی همواره مدنظر پژوهشگران قرار داشته باشد.



انتهای پیام


10003508
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است