استانی 22:39 - 01 آبان 1397

خدمت رسانی ۲ هزار بسیجی و پاسدار به راهپیمایی جاماندگان حسینی

سردار حسن حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به فضل پروردگار چند سالی است، که یک حرکت مردمی با عظمت و پر معنویت در استان تهران تحت عنوان « جاماندگان اربعین» راه افتاده که در اربعین حسینی آن تعداد از افراد که دل باخته امام حسین( ع) هستند و علاقه مند به حضور در مراسم اربعین حسینی هستند، اما بنا به دلایلی این توفیق را نداشتند، در تهران و از میدان امام حسین( ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی( ع) راه پیمایی می کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: این حرکت هرسال با رشد و افزایش حضور مردم همراه بوده است، در سال جاری ما مطمئن هستیم، که بالغ بر ۳ یا ۴ میلیون نفر در این مراسم شرکت می کنند، سپاه و بسیج نیز در این مراسم و به عنوان خادمین حرم حضرت عبدالعظیم حسنی( ع) حضور دارند و برنامه های فرهنگی را با موضوع خدمات رسانی به زائران در دستور کار دارند.

وی گفت: برقراری امنیت مردم عزیز در مسیر، میدان امام حسین( ع) و نیز حرم حضرت عبدالعظیم حسنی( ع)  را بسیجیان و پاسداران به همراه نیروهای انتظامی بر عهده دارند و حدود ۲ هزار بسیجی و پاسدار در این مراسم در موضوعات فرهنگی، امنیتی و خدمات رسانی حضور دارند.


9952452
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است