استانی 03:31 - 01 شهریور 1393
دبیر انجمن قطعه‌سازان اتومبیل اصفهان:
دبیر انجمن قطعه‌سازان اتومبیل استان اصفهان گفت: در صورتی که بخشی از سهام خودروسازان داخلی را به خودروسازان خارجی واگذار کنیم کمک خوبی به خودروسازی کشور می‌شود.

بخشی از سهم خودروسازان داخلی به خودروسازان خارجی واگذار شود

بهزاد زندیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در اصفهان اظهار کرد: در صورتی که بخشی از سهام خودروسازان داخلی را به خودروسازان خارجی واگذار کنیم کمک خوبی به خودروسازی کشور می‌شود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد کمک زیادی به صنایع خودروسازی می‌شود، تکنولوژی‌های جدید وارد کشور شده و ارتباط خودروسازان کشور با دنیا تقویت می‌شود.

دبیر انجمن قطعه‌سازان اتومبیل استان اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی بازار خودرو این است که اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد زیاد بوده و این باعث شده عده‌ای سودجو خودرو را گران‌تر از ارزش واقعی آن به مردم واگذار کنند.

وی با بیان این‌که کیفیت خودروهای داخلی باید بهبود یابد، عنوان کرد: باید رقابت آزاد شود و در صورتی که رقابت بین خودروهای با کیفیت خارجی و خودروهای داخلی افزایش یابد به طور قطع کیفیت خودروهای داخلی افزایش خواهد یافت.

زندیان اعلام کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود که خودرو‌سازان داخلی بتوانند از آخرین تکنولوژی‌های دنیا برخوردار باشند و از آن بهره ببرند، در صورتی که این اتفاق رخ دهد به افزایش کمی و کیفی تولیدات کمک خواهد کرد.

وی با بیان این‌که مخالف انحصار در بازار خودرو هستم، گفت: امیدوارم دولت زمینه‌ای را فراهم کند تا خودروسازان بتوانند با توانایی بیشتری به تولید بپردازند تا بازار نیز سامان یابد.


4537173
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است