استانی 13:05 - 15 مهر 1394
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: اجرای بخشنامه ساماندهی مبادلات مرزی کمک شایانی به رونق و آبادانی استان می‌کند.

مبادلات مرزی خوزستان رونق می‌گیرد

جمال عالمی نیسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: اولین کسانی که از بخشنامه مبادلات مرزی سود خواهند برد، قشر ضعیف و پایین جامعه است و این بخشنامه برای رونق اقتصادی مناطق مرزی و استان پیش بینی شده است.

وی افزود: آثار و تبعات این بخشنامه در شهرهای بندری و مرزی خود را به خوبی نشان داده و جانی تازه در رگ‌های استان تزریق کرده است. تجهیز بنادر، آماده سازی بازارچه‌ها قبل از صدور این بخشنامه موجب شد که شاهد روند اجرای خوب این بخشنامه در سراسر استان باشیم.

عالمی نیسی تصریح کرد: هر اقدام ما در مسیر اقتصاد و ایجاد اشتغال به رونق اقتصادی و امنیت اجتماعی می‌انجامد که در نهایت تمام این اهداف در راستای تحقق امنیت ملی است.

وی عنوان کرد: این بخشنامه کل استان را به عنوان یک نقطه مرزی معرفی می‌کند به گونه‌ای که مرزها در خروجی‌های استان تعریف شدند تا به این ترتیب تمام مردم استان از این بخشنامه منتفع شوند.

انتهای پیام


7173209
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است