استانی 23:23 - 01 مهر 1393
به مناسبت یادبود زنده یاد جابر معافی
به مناسبت نخستین سالگرد زنده‌یاد جابر معافی، سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران دیدار دوستانه فوتبال بین خبرنگاران و پیشکسوتان محودآباد فردا در ساری برگزار می‌شود.

دیدار دوستانه فوتبال خبرنگاران و پیشکسوتان محمودآباد برگزار می‌شود

مسئول و پایه‌گذار تیم فوتبال خبرنگاران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری گفت: یک سالی است که خبرنگاران ورزشی مازندران در جمعی دوستانه با انجام تمرینات مناسب بازی‌های دوستانه زیادی را با پیشکسوتان شهرهای مختلف استان برگزار کردند.

مهدی رضی افزود: یک سال پیش نخستین دیدار خبرنگاران برای یادبود مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس استان در ساری برگزار شد.

وی تصریح کرد: برای گرامیداشت یاد این عزیز سفر کرده همه دوستان اصحاب رسانه هم قسم شدیم که این تیم را برای زنده نگه داشتن نام جابر معافی عزیز سرپا نگه داشته باشیم.

مسئول و پایه‌گذار تیم فوتبال خبرنگاران مازندران گفت: درست یک سال است جابر عزیز  را در کنار خودمان نداریم ولی خبرنگاران مازندران در طول این یک سال تمامی دیدارهای دوستانه خود را با یاد و نام جابر معافی برگزار کردند.

رضی ابراز داشت: هدف از برگزاری این مسابقات این است تا همه بگوییم درسته که جابر معافی در کنار ما نیست ولی یادش همیشه با ما است.

وی اذعان داشت: این هفته هم به مناسبت نخستین سالگرد جابر معافی عزیز دیداری دوستانه‌ای راس ساعت 15 فردا چهارشنبه در استادیوم شهید متقی شهرستان ساری با تیم پیشکسوتان محمودآباد برگزار می‌شود.

مسئول و پایه‌گذار تیم فوتبال خبرنگاران مازندران در پایان افزود: بعد از حدود یک‌سال فعالیت این تیم 6 نفر از اعضای تیم را به عنوان عضو هیئت‌مدیره و مسئول تصمیم‌گیری‌ها انتخاب شدند و قرار شد تصمیمات و سازماندهی‌های جالبی را برای تیم خبرنگاران ورزشی در استان در آینده گرفته شود.


4783979
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است