ورزشی 16:06 - 07 تیر 1396
مسابقات تکواندو قهرمانی جهان - کره جنوبی
طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم و میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان در ششمین روز رقابت‌های قهرمانی جهان بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

پارسا و حسینی نمایندگان تکواندو ایران در روز ششم

به گزارش خبرگزاری فارس، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه (3 تیرماه) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه دارد. فردا (پنجشنبه) و در ششمین روز این مسابقات، رقابت‌های مرحله مقدماتی اوزان 57- کیلوگرم گروه زنان و 63- کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.

طیبه پارسا تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان در اولین دیدار «باناسا دیومانده» از ساحل عاج دارنده مدال برنز قهرمانی آفریقا 2012 و 2014 را پیش رو دارد و پس از آن رو در روی برنده دو دیدار هند و بلژیک قرار می‌گیرد. در این وزن 60 نفر حضور دارند.



میرهاشم حسینی نماینده وزن 63- کیلوگرم ایران در دور اول با «عمر حجامی» از مراکش مبارزه دارد. این هوگوپوش پیش از این در المپیک ریو 2016 و مسابقات قهرمانی جهان 2015 حضور داشته اما دستش از کسب مدال کوتاه مانده است.



او در ادامه و در مبارزه دوم یکی از تکواندوکاران اسپانیا، آمریکا و گواتمالا را از پیش رو بردارد که از میان آنها تنها «جوئل گونزالز» اسپانیایی در کارنامه خود مدال طلای المپیک 2012 و برنز 2016، طلای قهرمانی جهان در سال 2009 و 2011 و نقره 2015 را ثبت کرده است.

در این وزن 91 نفر حضور دارند.

 

همچنین مبارزات نیمه نهایی و فینال رقابت‌های وزن 63- کیلوگرم گروه مردان و 57- کیلوگرم گروه زنان روز جمعه (9 تیرماه) از ساعت 14:30 تا 16 پیگیری می‌شود.



تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط آرمین هادی پور مدال نقره و مسعود حجی زواره مدال برنز را به نام خود ثبت کرده است.



تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) و در بخش زنان با هدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/س


9210443
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است