ورزشی 16:55 - 02 بهمن 1399
باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه‌ای، نسبت به عملکرد داوران بازی‌هایشان اعتراض کردند.

حمله باشگاه ذوب‌آهن به کمیته داوران!

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه ذوب‌آهن، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«به راستی آقایان مسئول ، وقت آن نشده که فرصت را به جوانترها بدهید و کمی خود در منزل بنشینید و آشی را که برای تیم ها از جمله ذوب آهن پخته اید را تماشا کنید؟!

جواب این همه هوادار عاشق و زجر کشیده ،از تصمیمات و اشتباهات فاحش داوری ، را چگونه میدهید ؟!

اگر میخواهید بیکار نباشید ماهم پیشنهاد میدهیم شما را بعنوان مدرس داوری در دیگر کشورها بکار بگیرند تا حداقل در لیگ ایران هم نباشید ؟!

مسئولین کمیته داوران

  اگر به ذوب آهن کمک نمیکنید حداقل دست از سر این تیم  بردارید ،ما هیچ گناهی نکرده ایم جز اینکه خواسته ایم به ورزش کشور و جوانان این مرزو بوم کمک کنیم . اشتباه کردید : لطفامسابقات را از این پس بجای ۶ داور با ۹ داور برگزار کنید. داور وسط  ،داورهای خط، داور چهارم ، داورهای پشت دروازه، داور از روی هوا ، داور ناظر بر ناظر داوری ، داور ناظر برچیدمان رئیس کمیته داوران ،و یک سخنگوی داوری هم برای بعد ازمسابقات برای گفتن یک متن عذرخواهی و سرپوش گذاشتن بر مشکلات داوری ، اینگونه نیازی هم به هزینه های زیاد برای نصب VAR هم نمیباشد.  مدلی جدید و قابل ارائه به سایر لیگ های معتبر دنیا اگر کسی نیست که پاسخ ناداوریهای انجام شده در حق ذوب آهن رابدهد تا جایی دیگر برویم و...»

انتهای پیام


10914719
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رقابت‌های اسکواش بین‌المللی قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دوحه در حال برگزاری است و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم ملی ووشو در بخش ساندا و تالو در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین، حریفان خود را شناختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال تهران به تمرینات این تیم برای دیدار‌های باقی مانده لیگ برتر ملحق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار هفته بیست و دوم مقابل مس رفسنجان ادامه فصل را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی بااشاره به لغو بازی این تیم و فجرسپاسی در هفته بیست و هشتم لیگ یک، گفت: در زمین خودمان باخت نداشته‌ایم و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم و حق کسی ضایع نشود که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال نساجی گفت: چند سالی می‌شود که نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است