استانی 21:28 - 21 آذر 1398

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور جوانان انقلابی محقق می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر پنج‌شنبه در نخستین عهدواره پیشرفت منطقه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: آینده این کشور به‌وسیله جوانان انقلابی و ولایتمدار رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب با نمای کلان دانش‌بنیان اسلامی برای پیشرفت است تصریح کرد: تمدن محصول فکر و اندیشه مدیریت انسان است و امروز بزرگ‌ترین ثروت استان بوشهر منابع انسانی و جوانان ولایتمدار و انقلابی آن است که موجب معروفیت این استان شدند.

صفایی بوشهری  گفت: بوشهر استانی انقلابی، ولایتمدار و جهادی است و با توجه به ظرفیت‌های موجود این استان امروز به‌عنوان الگوی تنظیم سند اقتصاد دانش‌بنیان کشور پذیرفته‌شده است.

امام‌جمعه بوشهر اضافه کرد: این استان همچنین به‌عنوان منطقه ویژه علم و فناوری و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب معرفی‌شده و اگر قرار است به‌عنوان الگوی تمدن اندیشه‌های اسلامی بر اساس اندیشه رهبر معظم انقلاب باشیم باید باایمان، اخلاق، دانش و کار جهادی در این خصوص اقدام کنیم.

صفایی بوشهری اضافه کرد: برگزاری این عهده واره نشان می‌دهد استان بوشهر به‌عنوان یکی از استان‌های جوان کشور بر اساس نگاه رهبر معظم انقلاب، دانش، توسعه و پیشرفت، مدیریت جهادی و حضور همه‌جانبه جوانان درحرکت است و این آغازی برای انجام کاری بزرگ در استان و تبدیل‌شدن به الگویی برای تمام ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر استانی غیر مکشوف در بخش سرمایه‌های سرزمینی است اما سرمایه‌های انسانی این استان از سرمایه‌های زیرزمینی آن بسیار مهم‌تر است.


10317680
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است