ورزشی 02:02 - 10 فروردین 1403
مایلی کهن بعد از پایان اردوی تیم ملی امید در کیش گفت: طی چند روزی که در خدمت تیم ملی امید هستم تصور می کنیم این تیم فاقد تجربه لازم برای صعود به المپیک است.

مایلی کهن: تیم امید فاقد تجربه لازم است

 به گزارش "ورزش سه" از فارس، مدیر فنی تیم ملی امید گفت: واقعیت این است که طی چند روزی که در خدمت تیم ملی امید هستم، احساس مس کنم که این تیم فاقد تجربه لازم برای حضور و صعود در المپیک است، اما کار غیرممکنی نیست، ولی با وجود بازیکنان موجود کار بسیار سختی در پیش رو داریم و با توجه به اینکه زمان اندکی این بازیکنان در کنار هم هستند، ما باید به دنبال هماهنگی بیشتر باشیم، ضمن اینکه کادر فنی قصد دارد بازیکنانی که بیشتر در لیگ برتر و لیگ یک بازی کرده‌اند اما کمتر دیده شدند را به اردو دعوت کنند.



وی با اشاره به اینکه باید سطح توقعات را پایین آورد افزود: پیش از اینکه کمبود تجربه در بین مربیان مشهود باشد، بیشتر بازیکنان از این شاخصه محروم هستند. در ادوار گذشته مهدی مهدوی‌کیا، باقری، مجیدی، کعبی و خیلی بازیکنان شاخص دیگر در تیم ملی امید توپ می‌زدند، اما با این وجود شانس صعود به المپیک را از دست می‌دادیم.



وی در مورد محمد خاکپور گفت: ایشان به اعتقاد بنده، مربی باتجربه و کاردانی است. تصور می‌کنم با مشورت‌هایی که با هم می کنیم بتوانم تجربه لازم را به آنها انتقال دهم.



وی اظهار داشت: ما همیشه در رشته فوتبال استعدادهای بسیاری داریم، اما باید مربیانی باتجربه‌تر از قابلیت‌ها آنها استفاده کنند. در برهه فعلی با توجه به کمبود زمان و اینکه بازی‌های تیم ملی امید 3 فروردین آغاز خواهد شد، باید بسیار پرفشار کارها را پیش برد.



وی در مورد برنامه‌های محمد خاکپور اظهار داشت: ایشان برنامه‌ای تنظیم کرده بود که برای اردو، تیم عازم عمان شود، اما فعلاً باید به دنبال بازیکنان باتجربه و باکیفیت‌تری باشد. طی 8 روز آینده دنبال بازیکنان جدیدی هستیم تا تیم کامل‌تری را روانه مسابقات کنیم. برای آمادگی کامل زمان خاصی را نمی‌توان اعلام کرد.



وی در پایان گفت: در مورد استفاده از سهمیه بزرگسالان باید بگویم در دور مقدماتی نمی‌توانیم از سهمیه بزرگسالان استفاده کنیم، اما با نظر  و پیگیری کاشانی دنبال بازیکنان دورگه‌ای هستیم که در اروپا حضور دارند.












5488550
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است