استانی 01:57 - 10 آبان 1393
نایب رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:
نایب رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید بر اثرگذاری رسانه‌ها گفت: همکاری رسانه‌ها به تسهیل و پیشبرد امور اقتصادی کشور از جمله اتاق‌های بازرگانی کمک می‌کند.

همکاری رسانه‌ها به پیشبرد امور اقتصادی کشور کمک می‌کند

علی کلانتری در جریان بازدید از خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگاران فارس شفافیت و جسارت خبرگزاری فارس را موجب سنگین‌تر شدن وظایف این خبرگزاری دانست و اظهار داشت: پیشبرد امور کشور نیازمند عمل کردن ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به مسئولیت‌های خود است.

وی به سفر اخیر گروه اتاق بازرگانی استان زنجان به ترکیه برای حضور در همایش جاده ابریشم اشاره و تصریح کرد: این همایش با حضور 600 نفر از 22 کشور برگزار شد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان به واقف بودن اتاق بازرگانی به وظایف خود اشاره و اضافه کرد: واقعیت این است که موفقیت اتاق بازرگانی نیازمند همراهی و کمک همه از جمله دولت و رسانه‌ها است.

این مسئول به اشاره به ذی‌نفع بودن ایران در جاده ابریشم و هر همایش و فعالیتی در این حوزه بیان داشت: ایران در هر شرایطی باید از همایش‌های اینچنینی استفاده بهینه کند.

کلانتری حمل و نقل را از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت تمام شده کالاها عنوان کرد و افزود: حمل و نقل 15 درصد از قیمت تمام شده کالاها را تشکیل می‌دهد که در همایش ترکیه هم عنوان شد.

وی با بی‌حاشیه دانستن اتاق‌های بازرگانی به لحاظ سیاسی تاکید کرد: اتاق بازرگانی فعالیت اقتصادی می‌کند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان تاکید کرد: همکاری رسانه‌ها به تسهیل امور اقتصادی کشور از جمله اتاق‌های بازرگانی کمک می‌کند.


5085471
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است