استانی 19:51 - 10 اسفند 1393
لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور
شهرداری بندرعباس در حالی در آستانه سقوط به لیگ دسته دو قرار گرفته است که در ابتدای فصل شورای شهر بندرعباس با هزینه‌کرد به شیوه کنونی برای این تیم به شدت مخالف بود.

شهرداری بندرعباس در آستانه سقوط / آلومینیوم در بوشهر باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نمایندگان هرمزگان عصر امروز در هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در شهرهای بندرعباس و بوشهر به مصاف حریفان خود رفتند.

در بازی‌های گروه ب تیم شهرداری بندرعباس که  در پنج مسابقه گذشته به پیروزی دست نیافته بود در ورزشگاه خلیج فارس پذیرای تیم راهیان کرمانشاه بود.

در جدول رده‌بندی این گروه تیم راهیان کرمانشاه با 13 امتیاز دهم است و تیم شهرداری بندرعباس با 11 امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد.

در این بازی باقری‌نیا سرمربی شهرداری بندرعباس شهرام مهربان، مکی شریفی، علی جهانگیری، علیرضا رمضانی، رضا مردانی، نیما دلاوری، جابر نصیری (٦٥ علی امیری)، محمد اسفندیاری، محمد هادی یعقوبی (٧٤ جواد ماهری)، سعید حنافچه (٦٩ دانیال عامری) و پژمان شاهپری را به میدان فرستاد.

از سوی دیگر علی حنطه سرمربی نام آشنای راهیان کرمانشاه از وجود سجاد مسعودی، سید امین حجازی، وحید اهرمی، آرش کوهسانی، میلاد داودی، امیر پورعلی، آرمین طلای‌منش، (٢+٩٠ بابک فلامرزی)، محمد لطفی (٧٨ صادق نجفی)،‌ علی حسینی، ایمان نعمت‌پور و وحید سروری (٦٠ علیرضا عسگری) در این مسابقه حساس بهره برد.

نیمه نخست برای دو تیم از استرس زیادی برخورداربود. هر دو تیم به خوبی احساس می‌کردند که شکست در این مسابقه راه آن‌ها را برای سقوط به لیگ دسته دوم هموارتر می‌کرد در حالی که در ابتدای فصل شورای شهر بندرعباس با هزینه‌کرد به شیوه کنونی برای این تیم به شدت مخالف بود.

بازی دو تیم در ٤٥ دقیقه نخست صحنه جذاب و دیدنی نداشت و بیشتر دو تیم به حفظ توپ پرداختند تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم شهرداری بندرعباس بازی را متفاوت‌تر نسبت به نیمه نخست شروع کرد و بازی هجومی انجام داد که خط دفاعی آبی پوش راهیان کرمانشاه را آزار می‌داد.

باقری‌نیا سرمربی نارنجی‌پوشان برای این که خط حمله خودش را هجومی‌تر کند سه تغیر در ترکیب خودش انجام داد و علی امیری، دانیال عامری و جواد ماهری را به میدان فرستاد. شهرداری بندرعباس در نیمه دوم حداقل پنج موقعیت گلزنی را از دست داد تا در این بازی هم نتواند به سه امتیاز دست یابد و تنها به یک امتیاز که تأثیری در جدول رده‌بندی برایش نداشت و در همان مکان یازدهم باقی ماند قناعت کرد.

در بازی‌های گروه الف تیم 21 امتیازی و رده ششمی آلومینیوم هرمزگان به مصاف میزبان 22 امتیازی و رده چهارمی خود تیم ایران جوان بوشهر رفت.

شاگردان نامجو مطلق که امید داشتند در این بازی جایگاه خودشان را تا رده سوم جدول بهبود ببخشند خیلی زود دروازه‌اشان در دقیقه ٩ بازی توسط شاهرخ غلامرضاپور باز شد.

در ادامه نیمه نخست تلاش طلایی پوشان به جای نرسید و با باخت به رختکن رفتند.

در نیمه دوم آلومینیوم نماینده هرمزگان برای رسیدن به گل تساوی بازی هجومی‌تری را به نمایش گذاشت و موفق شد در دقیقه ٤٨ توسط هادی دهقانی به گل مساوی دست پیدا نماید.

در ادامه ایرانجوان بوشهر که نمی‌خواست امتیاز خانگی را از دست بدهد بر بازی مسلط شد و در دقایق ٦٨ و ٧٥ دو بار دیگر توسط احمد داودی و محمد پهلوان به ثمر رساند تا همچنان در کورس صعود به لیگ برتر باقی بماند.

نماینده هرمزگان هم با این باخت از رده ششم جدول رده‌بندی به رده هشتم آمد.


5952330
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است