ورزشی 03:46 - 09 اسفند 1393
دبیر هیئت وزنه برداری تهران:
دبیر هیئت وزنه برداری تهران گفت: یکی از سیاست هیات وزنه برداری تهران برای توسعه این رشته در پایتخت این است که زیرساختهای وزنه برداری را در تهران بهبود بخشیم.

غلامرضا کردی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فرهادی رئیس هیئت برنامه ای برای بهبود زیرساخت های وزنه برداری در تهران گذاشته است و یکی دیگر از برنامه های هیئت تهران برای توسعه و پیشرفت وزنه برداری در این شهر تیم داری است.


وی ادامه داد: کله گیری رئیس سابق هیئت  تلاش زیادی کرد که تیم تهران را وارد لیگ برتر کند اما موفق به انجام این کار نشد.


وی افزود: اکنون 40 روز است که فرهادی ریاست هیئت وزنه برداری تهران را به عهده گرفته در این مدت هر کس دیگری هم جای فرهادی بود اقدام خاصی نمی توانست انجام بدهد.


کردی در ادامه بیان کرد: ما تاکنون کارهای عقب افتاده هیئت قبلی را انجام داده ایم. مسابقات باشگاهی تهران، انتخابی تیم تهران را برگزار کرده ایم و برنامه ریزی انجام داده ایم که هر چه زودتر تیم پایتخت را برای شرکت در رقابت های قهرمانی کشوری مشخص کنیم.


غلامرضا کردی در پاسخ به این سوال که هیئت وزنه برداری تهران چه اقداماتی برای توسعه وزنه برداری در تهران و پیشرفت و تیم های پایه پایتخت انجام داده گفت: ما یک سالم وزنه برداری در جنوب شرق تهران افتتاح کردیم که در هیچ مقطعی سالن اختصاصی نداشتیم و در اصل خانه استعدادیابی احداث کرده ایم.


وی تصریح کرد: یکی از عمده کارهای هیئت ها تشکیل تیم های پایه است. سالنی که افتتاح کردیم برای فعالیت در همین خصوص است که به همراه سالن کباکانیان 3 شیفت مربی می گذاریم سالن کبکانیان در حقیقت خانه وزنه برداری تهران است و وزنه برداران زیادی در این سالن فعالیت می کنند. بنابراین 2 سالن را برای توسعه تیم های پایه و در کل پیشرفت وزنه برداری تهران در نظر گرفته ایم.


وی با بیان اینکه هیئت جدید نسبت به هیات قبلی مشکلات مالی کمتری دارد گفت: هر رشته ای مشکلات مالی خاص خود را دارد. فرهادی بخش مالی هیئت را تامین می کند، مدیریت خوبی دارد  و با وزنه برداری کم و بیش آشنا است، من معتقدم اگر کسی نمی تواند به وزنه برداری کمک کند باید کنار برود و عرصه را برای شخصی که می تواند کمک کند تنگ نکند.


دبیر هیئت وزنه برداری استان تهران تاکید کرد: ما باید مربیان تهران را فعال، وزنه برداران جدید جذب کنیم و تلاش کنیم که وزنه برداران قدیمی نیز حفظ شوند تمام هدف ما این است که تیم وزنه برداری تهران را به جایی برسانیم که همانند سابق عنوانهای قهرمانی را کسب کند.


غلامرضا کردی در این خصوص ادامه داد: ما باید  بین وزنه برداران انگیزه ایجاد کنیم که زور به روز به تعدادشان اضافه شود، یکی از برنامه های فرهادی تیم داری است و همچنین داوران را غرق این رشته کنیم که بتوانیم مشکلات را حل کنیم و وزنه برداری تهران فعال شود.


فرهادی در رده های بالا مدیریت می کند و در برخی مسائل کاری حتی از ما جلوتر حرکت می کند. روسای بسیاری از رشته ها تخصص آن ورزش را نداشتند اما مدیریت کردند و موفق هم بوده اند.


کردی در پایان خاطر نشان کرد: ما در حال آمده سازی تیم تهران برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور هستیم و در تلاشیم که میزبانی این  مسابقات را به عهده بگریم و اگر این اتفاق روی دهد کار بزرگی انجام داده ایم زیرا تاکنون تهران میزبان رقابت های کشوری نبوده است.


انتهای پیام/

5937442
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است