گوناگون 22:30 - 11 مرداد 1394
در این بخش برای شما طبیعی ترین و کارسازترین آنتی بیوتیکها را معرفی می کنیم که باکتریهای بدن را نابود میکنند.

4 داروی طبیعی برای نابودی باکتری های بدن
امام علی علیه ‏السلام : عاقل‏ترین مردم کسی است که در امور زندگیش بهتر برنامه ‏ریزی کند و در اصلاح آخرتش بیشتر همّت نماید.



 

به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، در این بخش برای شما طبیعی ترین و کارسازترین آنتی بیوتیکها را معرفی می کنیم که باکتریهای بدن را نابود میکنند و هرگز ضرر و زیانی برای سلامتی ندارند داروهای آنتی بیوتیک موجود در دارخانه ها شاید داروهای خوبی باشند ولی افراط در آنها باعث آسیب رساندن به سلامتی نیز میشوند ولی داروهای طبیعی اینچنین نیستند و اصلا زیانی دارند در اینجا به معرفی این آنتی بیوتیکهای طبیعی می پردازیم

 

در این مطلب ، به ۴نمونه از این گیاهان اشاره شده است.

1- روغن مرزنگوش – این روغن ۹۶درصد باکتری نیموکوکوس، ۹۲درصد باکتری نایسریا، پروتئوس و استافیلوکوکوس را از بین می برد.

برخی از رشته های نایسریا، عامل بیماری هایی مانند مننژیت و سوزاک است. پروتئوس نوعی عفونت روده ای ایجاد می کند و استافیلوکوکوس عامل برخی از مسمومیت های غذایی است. این روغن ۸۳درصد از باکتری استرپتوکوکوس، ۷۸درصد آنتروکوکوس مربوط به گلودرد استرپتوکوکی، مخملک، تب روماتیسمی و عفونت ادراری را از بین می برد.

 

2- عصاره برگ زیتون – این برگ علاوه بر آنتی بیوتیک، ضدویروس خوبی نیز محسوب می شود. عصاره این برگ، مانع از عملکرد رادیکال های آزاد مربوط به پیری و بیماری می شود.

 

3- سیر – آنتی بیوتیک طبیعی و عامل ضدقارچی و ضدویروسی است. این گیاه حاوی ۲ماده معدنی لازم به نام پتاسیم و ژرمانیوم است. این ۲فیتوکمیکال اصلی است که سیستم ایمنی را تقویت می کند.

 

4- چای سبز – حاوی ماده ای فعال به نام اپیگالوکتاکین گالیت (EGCG) است که مانع از رشد میکروب ها در دهان می شود. چای سبز به طور موثر چربی اضافه در بدن را کاهش می دهد. برای این که نتیجه مطلوب را از مصرف این گیاه بگیرید، علاوه بر نوشیدن غرغره کنید.

 

دکتر سلام /2021


6848732
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است