استانی 19:04 - 25 فروردین 1400
نماینده مردم در مجلس خبر داد:
ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی کارخانه سامان کاشی خبر داد.

راه‌اندازی کارخانه سامان کاشی بروجرد

عباس گودرزی امروز ۲۵ فروردین‌ماه، اظهار کرد: تاکنون جلسات مختلفی در سطح کشور و استانی با مدیران مرتبط و مالک کارخانه سامان کاشی برگزار شده و امیدواریم در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها این کارخانه احیا شود.

وی تصریح کرد: در جلسات مختلف قرار شد کارخانه سامان کاشی تا اوایل مردادماه سال جاری شروع به کار کند و در این مسیر موانع مرتفع شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: طبق توافق گذشته قرار شد که مدیرعامل این کارخانه به جد دنبال این موضوع باشد و تلاش خود را بکند.

گودرزی اضافه کرد: همزمان به دنبال سرمایه‌گذاری دیگری که توانایی احیای این کارخانه را داشته باشد هستیم که در صورت نیاز کارخانه به سرمایه‌گذار دیگری واگذار شود.

وی بیان کرد: پیرو درخواست مدیرعامل سامان کاشی‌کارهای احیای آن را دنبال می‌کنیم و این سلسله جلسات به درخواست ایشان بوده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با پیگیری‌های مستمر در سال تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها منشا خیر باشیم.

انتهای پیام


11026089
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است