استانی 22:59 - 28 دی 1399

باید خوبی‌های کشور با صدای بلند فریاد زد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثق در مراسم اهدا کمک‌های مومنانه موکب‌های صداوسیما و شهید حاج حسین همدانی اظهار کرد: علت نزول سوره دهر و تعریف و تمجید پروردگار از حضرت زهرا (س) و خاندان ایشان تنها یک بحث و آن اطعام دادن ایشان است.

وی با بیان اینکه اطعام، ایثار، از خود گذشتگی، نوع دوستی و توجه به وضعیت اقتصادی دیگران آن قدر در دین اسلام مهم است که خداوند یک سوره در شأن حضرت زهرا (س) به دلیل انفاق نازل کرده‌اند، افزود: اگر کسی بخواهد همانند حضرت زهرا (س) باشد، باید بداند که شبیه بودن به حضرت زهرا (س) در شبیه بودن به علاقه‌ها، فکر و اندیشه حضرت است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه تلاوت قرآن کریم، نگاه به چهره پیغمبر و انفاق در راه خدا، سه علاقه مهم حضرت زهرا (س) بوده است، اضافه نمود: حضرت زهرا (س) برای همسایه‌هایی که حتی جواب سلام ایشان را نمی‌دادند هم همیشه اول دعا می‌کرد.

شعبانی جامعه امروز را نیازمند به این نوع نگاه حضرت زهرا (س) دانست و اضافه کرد: درست است که در کشور با آسیب‌ها و مشکلاتی روبرو هستیم اما نباید خوبی‌هایی که وجود دارد را کم رنگ جلوه دهیم و خوبی‌های کشور را باید با صدای بلند فریاد زد.


10908123
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است