استانی 16:03 - 09 آبان 1393
امام جمعه منوجان:
امام جمعه منوجان گفت: ایران اسلامی به عنوان کانون استکبارستیزی بوده و برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است.

ایران اسلامی کانون استکبارستیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام امین رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت: مسیر و جایگاه تقوا در دل انسان‌های پاک است، بنابراین باید همواره با تقوا و معنویات دین خود را تکمیل و به سرمنزل مقصود نزدیک کنیم.

وی با اشاره به اینکه آیات زیادی در قرآن در مورد اشد مجازات انسان‌های متکبر آورده شده است، بیان داشت: مال و ثروت، مقام و نعمت‌های مادی اصولاً برای آزمایش انسان‌ها است که امری پیچیده است و ما باید به آن توجه داشته باشیم.

رضوانی تصریح کرد: به دلیل داشتن مال وثروت و مقام نباید مرتکب گناه تکبر شود، بر همین اساس باید درس عبرت بگیریم و از خداوند بخواهیم، توفیق بندگی خود را به ما عنایت کند.

امام جمعه منوجان گفت: ما باید با اصول و اعتقاداتی که داریم، تلاش کنیم تا اسلام ناب محمدی(ص) را زنده نگه داریم.

وی افزود: عده‌ای انسان بی‌بصیر به دلیل انحرافاتی که در دین به وجود آمده بود، ناجوانمردانه در مقابل امام حسین(ع) ایستادگی کردند و بزرگترین فاجعه تاریخی بشریت را به وجود آوردند.

رضوانی عنوان کرد: اگر بصیرت و آگاهی نباشد، معنویت نیز نمی‌تواند سد انحراف ما باشد، بناراین درسی که عاشورا به ما می‌دهد، این است که باید آگاه و بصیر باشیم.

امام جمعه منوجان اظهار داشت: ما افتخار می‌کنیم که ایران اسلامی به عنوان کانون استکبارستیزی بوده و برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است و انقلاب ما نیز برخاسته از این قیام عاشورایی است.


5083649
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است