استانی 09:08 - 09 اسفند 1395
ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی با دیدار مبلیغن اعزامی از قم با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد آغاز شد.

برگزاری سوگواره یاس نبوی در 34 امامزاده استان یزد

به گزارش ایسنا، آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار ضمن یادآوری شبهه افکنی دشمنان اسلام، نظام و انقلاب از طریق رسانه‌های جهانی استکبار و شبکه‌های اجتماعی، افزود: وظیفه مبلغین دینی بسیار خطیر است .

وی همچنین برنامه‌ریزی شبکه‌های ماهواره‌ای جهت از بین بردن کانون خانواده را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: تقویت اعتقادات و باورهای دینی جوانان و نوجوانان یکی از راهکار های موثر در برابر هجوم دشمنان است.

امام جمعه یزد همچنین ضمن قدردانی از برنامه‌های فرهنگی اوقاف استان در امامزادگان، جمع آوری و تحلیل آسیب‌های موجود در سطح جامعه را خواستار شد.

حجت الاسلام «حسین زارع زاده» مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این دیدار گفت: ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در 34 امامزاده و بقعه متبرکه استان یزد برگزار می‌شود که در این طرح 19 خیمه معرفت با حضور 36 مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم و همچنین روحانیون بومی جهت مشاوره‌، راهنمایی و پاسخگویی به پرسش های دینی برپا می‌شود.

وی افزود: مبلغین اعزامی و بومی در خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه امامزادگان در ایام فاطمیه مسائل شرعی، خانواده، اعتقادی، معارفی و تربیتی را برای مراجعین و زائرین طرح خواهند کرد .

گفتنی است، ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی با برنامه‌های اقامه نماز جماعت، سخنرانی ، مرثیه سرایی، برپایی خیمه‌های معرفت و ایجاد نمایشگاه‌های تصویری در امامزادگان استان تا روز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام


8862156
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است