استانی 15:11 - 29 مهر 1393
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری مشهد خبر داد
مدیرعامل سازمان مدیرت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: سالانه اضافه بار وسایل حمل بار به آسفالت مشهد 13 میلیارد تومان خسارت وارد می‌کند.

خسارت 13 میلیارد تومانی اضافه‌بار به آسفالت مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمهدی علوی‌مقدم ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: حوزه حمل و نقل بار درون شهری حوزه جدیدی است و شهرداری مشهد نخستین شهرداری بود که در این موضوع ورود پیدا کرد.

وی افزود: براساس گزارش‌های آماری رقم تخریب اضافه‌بار به آسفالت مشهد 13 میلیارد به صورت سالانه بوده و در این زمینه اقداماتی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیرت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد در ارتباط با نوسازی ناوگان حمل بار عنوان کرد: 49 درصد ناوگان حمل بار شهرداری مشهد بالای 10 سال سن دارند و متاسفانه حتی خودروهای جدید در کشور نیز استانداردهای لازم را ندارند.

علوی بیان کرد: این خودروها در بحث سوخت نیز دارای مصرف بالایی هستند که در آلودگی شهر مشهد تاثیر جدی می‌گذارد و بر این اساس به ناوگان حمل بار با توجه به نوع فعالیت آنها در شهر مشهد زمان مشخص دادیم تا در راستای نوسازی اقدام کنند.

وی گفت: در بحث آموزش 3 هزار نفر ساعت برای راننده‌های حمل و نقل و بار، کلاس آموزشی برگزار شده و خدمات بیمه برای 3 هزار نفر را نیز برقرار کردیم.


5005654
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است