ورزشی 14:30 - 12 اسفند 1393
تهران- ایرنا- سرمربی فولاد خوزستان در آستانه دیدار مقابل لوکوموتیو ازبکستان با اذعان به ناکامی تیم در کسب پیروزی در سه دیدار گذشته خود، گفت: ما مهاجمانی داریم که می توانند سریع و خطرناک بازی کنند.

به گزارش تارنمای رسمی ای اف سی، وادیم آبراموف سرمربی لوکوموتیو که تیم او برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند، در دیدار خانگی مقابل فولاد خوزستان بدنبال اولین برد در این تورنمنت است.



به گزارش تارنمای رسمی ای اف سی، قهرمان جام حذفی ازبکستان در اولین دیدار خود در گروه سی مقابل الهلال عربستان سه بر یک شکست را پذیرا شد. این تیم در رقابتهای فصل گذشته ازبکستان با کسب عنوان دومی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تصاحب کرد.



لوکوموتیو در 15 دقیقه اول دو گل در ریاض دریافت کرد و با وجود گلزنی میرزایف در نیمه اول، این تیم الهلال بود که 20 دقیقه مانده به پایان بازی پیروزی خود را قطعی کرد.



آبراموف گفت: در مقایسه با دیدار مقابل الهلال، تغییراتی در ترکیب تیم برای دیدار فردا ایجاد می کنیم.



وی گفت: لوکوموتیو در این رقابتها بردی کسب نکرده است و ما بدنبال اولین پیروزی هستیم. هدف ما بدست آوردن اولین برد در لیگ قهرمانان آسیا است.



وی گفت: تیم برای بازی آماده است و تمام بازیکنان برای دیدار مقابل فولاد آمادگی دارند.



سرمربی لوکوموتیو اظهار داشت: ما نمی دانستیم که فولاد در شش بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا شکستی نداشته است. به همین علت بدنبال پاره کردن نوار ناکامی های خود و نیز نوار شکست ناپذیری فولاد هستیم.



وی گفت: ما تلاش می کنیم در دقایق اولیه به گل دست یابیم چرا که به ما انگیزه می دهد.



دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد ناچار است دستکم یک تغییر در ترکیب تیم خود ایجاد کند. مهدی بدرلو هافبک تیم در دیدار مقابل السد قطر که به تساوی بدون گل انجامید، اخراج شد.



تساوی هفته گذشته به این معناست که فولاد در 9 بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا شکست نخورده است. این تیم سال گذشته با وجود داشتن یک باخت در مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها حذف شد.



مردان اسکوچیچ در سه مسابقه گذشته خود بردی نداشته اند. آنها در دو بازی گذشته خود در لیگ برتر ایران دو باخت داشتند و هفته گذشته مقابل الهلال تساوی کردند.



سرمربی فولاد گفت: در گروه ما تیم های قدرتمندی حضور دارند و تمام تیم ها شانس برابر دارند. فکر می کنم هر تیمی از این گروه می تواند به فینال تورنمنت صعود کند.



وی گفت: من بازی دور اول لوکوموتیو را تماشا کردم. آنها در شروع بازی تمرکز خود را از دست دادند و گل خوردند، اما فوتبال خوبی ارایه کردند.



سرمربی فولاد ادامه داد: ما در سه بازی گذشته نتوانستیم پیروزی بدست آوریم، اما این اتفاق گاهی رخ می دهد.



وی گفت: ما مهاجمانی داریم که می توانند سریع و خطرناک بازی کنند.



دیدار دو تیم فولاد خوزستان و لوکوموتیو در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روز چهارشنبه در تاشکند برگزار می شود.



ورزشی**1584

انتهای پیام /*


5966535
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است