ورزشی 00:04 - 09 بهمن 1398
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید تا به حال چنین تیم ضعیفی از الریان قطر ندیده و آبی‌پوشان با بازی خوب خود موفق شدند، پیروزی پرگلی را رقم بزنند.

مراغه‌چیان: تا به حال الریان را اینقدر ضعیف ندیده بودم/مطهری به سرعت با استقلال هماهنگ شد

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی استقلال تهران مقابل الریان قطر در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان‌ آسیا گفت: استقلال در 15 دقیقه اول تهاجمی بود و توانست به گل برسد. دیاباته در این بازی خیلی حرفه‌ای بازی کرد و موفق شد دفاع حریف را به هم بزند و به گل برسد. مهدی قائدی نیز با دیاباته در این بازی کاملا هماهنگ بود و دیدیم که زوج این بازیکنان موفق شدند سه گل به ثمر برسانند.

او ادامه داد: الریان قطر در این مسابقه استرس زیادی داشت و دفاعش ازهم‌پاشیده بود. الریان نتوانست از موقعیت‌هایی که داشت استفاده کند و خطری نتوانست روی دروازه‌ حریف ایجاد کند. استقلال هم در ضد حمله بسیار خوب عمل کرد و خط دفاع الریان را آزار داد. واقعا مشخص است که روی استقلال کار شده است و زحمات استراماچونی در طول مدتی که در استقلال بود، در حال حاضر به ثمر نشسته است. او واقعا برای تیم زحمت کشید و توانست تیم را در سریع‌ترین حالت ممکن جمع کند و باید از این مربی تشکر کرد که چنین تیمی را ساخته است. کار هر کسی نبود که استقلال را به این سرعت جمع کند و دیدیم که استراماچونی این کار را انجام داد.

این پیشکسوت فوتبال در ادامه افزود: من تا به حال چنین تیم ضعیفی از الریان قطر ندیده بودم و از طرفی دیگر استقلال در این بازی، توانست بهترین عملکرد خود را داشته باشد و چنین نتیجه‌ای را رقم بزند. ما از این نتیجه بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم استقلال در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بتواند موفق باشد.

مراغه‌چیان درباره عملکرد ارسلان مطهری - بازیکن جدید تیم استقلال - نیز گفت: فکر نمی‌کردم مطهری اینقدر زود در تیم جا بیفتد. او توانست عملکرد خوبی داشته باشد و سریع با تیم هماهنگ شود.

او در پایان گفت: استقلال باید چند بازیکن دیگر مثل یک دفاع وسط و یک هافبک وسط را به تیم جذب کند و فکر می‌کنم با جذب این بازیکنان کیفیت فنی تیم افزایش پیدا کند. با توجه به اینکه ممکن است در ادامه راه‌ بعضی از بازیکنان مصدوم شوند، به این بازیکنان نیاز است تا بتوانیم در سه جام پیش رو حرفی برای گفتن داشته باشیم. به نظر من استقلال اگر بتواند از سه جام، یک جام را به دست آورد، می‌توانیم به استقلال در این فصل نمره خوبی بدهیم.

انتهای پیام


10367412
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است