ورزشی 16:54 - 15 اسفند 1393
گزارش تمرین پرسپولیس
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با دستور حمید درخشان امروز اجازه حضور در تمرین را پیدا نکرد.

عباس‌زاده اجازه تمرین پیدا نکرد/حضور معاون باشگاه در درفشی‌فر

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که از این تمرین حدود 30 هوادار دیدن کردند.

*پیش از شروع تمرین حمید درخشان و سایر اعضای کادر فنی برای بازیکنان جلسه‌ای ترتیب دادند.

*رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت خود را سپری می‌کند امروز هم همانند روز گذشته دور زمین به صورت اختصاصی دوید.

*بازیکنان پرسپولیس امروز تمریناتشان را با نرم دوی و سپس پریدن از روی موانع آغاز کردند از دیگر برنامه تمرینی ابتدایی پرسپولیسی‌ها می‌توان به پاسکاری و حفظ توپ در زمان تحت فشار قرار گرفتن اشاره کرد.

*محمد عباس‌زاده مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل انضباطی امروز اجازه تمرین پیدا نکرد.

*محمد عباس‌زاده مهاجم مورد غضب حمید درخشان امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و قرار است طی جلسه‌ای از حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بابت اظهاراتی که در مصاحبه‌اش با خبرگزاری فارس داشته عذرخواهی کند.

*دو روحانی امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شدند و بر روی نیمکت این تیم نشسته و تمرین سرخپوشان را تماشا کردند.در دقایقی از تمرین حمید درخشان روی نیمکت نشست و با این دو روحانی به صحبت پرداخت.

*تمرین حمله به دروازه با کارهای ترکیبی و گل‌زنی به دروازه بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود که خود حمید درخشان شخصاً این تمرین را زیر نظر داشت و هرچند لحظه یک بار نکات فنی را به بازیکنان تیمش گوشزد می‌کرد.

*شوت به دروازه و سانتر از جناحین بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

*فوتبال درون‌تیمی دیگر تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود که بخش پایانی امروز تمرینات سرخپوشان بود. در این تمرین بازیکنان در نصف زمین به دو تیم سبز و قرمز تقسیم شده و به تمرین پرداختند.

*عبدالله تفرشی معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و از امکانات این ورزشگاه بازدید کرد.

*چند هوادار معلول امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و تمرین سرخپوشان را از نزدیک تماشا کردند.

*دو روحانی که امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند پس از پایان تمرین به رختکن پرسپولیس رفته و در جمع بازیکنان حاضر شدند.

*در زمان تمرین سرخپوشان شوت حمیدرضا علی‌عسگری به یکی از عکاسانی که پشت دروازه اثابت کرد.

*دوربینی که برای پرسپولیسی‌ها درباره لیگ قهرمانان آسیا کلیپ می‌سازد امروز به ورزشگاه آمده بود و با چند بازیکن این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

*در ساعت 16 و 50 دقیقه تمرین امروز پرسپولیسی‌ها به اتمام رسید.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت و به همین جهت سرخپوشان فردا تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.


5986174
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین شاداب برای بازی با آلومینیوم عازم اراک شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان ساندای کشورمان در بخش مردان توانستند ۴ مدال طلا را در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین به دست آورند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: توقع از کشتی‌گیران ما در مسابقات المپیک باید یک نشان طلا باشد و نباید به آنها فشار بیاوریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ووشوکاران کشورمان در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در چین امروز ۲ مدال طلا و ۲ نقره کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است