استانی 15:20 - 26 مرداد 1396
با اعمال محدودیت‌های ترافیکی؛
کرج – رئیس پلیس راه استان البرز با اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کرج – چالوس، گفت: این محور فردا یک‌طرفه می‌شود.

جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود

سرهنگ رضا معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کرج – چالوس، اظهار کرد: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۴ روز جمعه بیست و هفتم مردادماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه بیست و هشتم مردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

وی گفت: با اعلام مأموران تردد انواع خودرو از ساعت ۱۷ روز جمعه بیست و هفتم مردادماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه بیست و هشتم مردادماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ معظمی گودرزی با تاکید بر ممنوعیت تردد موتور سیکلت در زمان اعمال محدودیت‌ها، گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) تا ساعت شش بامداد روز شنبه بیست و هشتم مردادماه از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: ممنوعیت تردد شامل حال موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی نمی‌شود همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع بوده و این ممنوعیت برای تردد تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی اعمال نمی‌شود.

وی همچنین از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور کوهستانی کرج – چالوس را دارند خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حادثه جلوگیری کنند و سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.


9369651
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است