استانی 16:00 - 27 اسفند 1397
سرپرست فرمانداری قرچک:
سرپرست فرمانداری این شهرستان گفت: ارتقای کیفیت آموزشی و ساختار اداری آموزش و پرورش و هم‌چنین افزایش فضاهای آموزشی نیاز منطقه قرچک است.

مدارس فرسوده قرچک، سیستم آموزش و پرورش این شهرستان را تهدید می‌کند

به گزارش خبرنگار ایسنا، بهمن خطیبی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک با تبریک ولادت امام جواد(ع) و میلاد با سعادت حضرت علی بن ابی طالب(ع) و با تقدیر از خدمات مهدی نیکبخت مدیر سابق آموزش و پرورش، از مدیر جدید خواست با هماهنگی فرمانداری، اعضای شورای آموزش و پرورش و خانواده فرهنگیان و انجمن اولیا و مربیان به دنبال ارتقای کیفیت آموزشی، ارتقای ساختار اداری و ارتقای جایگاه فرهنگیان باشد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اعتبارات دولت استفاده از خیرین ضروری است تا چند مدرسه در شهر و روستاهای قرچک ساخته شود چرا که این شهرستان دارای تراکم دانش آموزی بالاست.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که مدارس فرسوده شهرستان سیستم آموزش و پرورش منطقه را تهدید می‌کند، بیان کرد: حکم قلع و قمع مدارس و بخشی از ساختمان آموزش و پرورش صادر شده اما فعلا با هماهنگی فرمانداری و دادستانی کار متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد: همه باید برای تحول آموزش و پرورش گام برداریم چرا که اساس توسعه هر جامعه‌ای است.

این مسئول افزود: انجمن اولیا و مربیان باید به لحاظ معنوی پشتیبان خادمان خود در آموزش و پرورش باشند.

خطیبی گفت: سال آینده باید شاهد تحولات خوبی از قبیل افزایش درصد قبولی و کیفیت آموزش و پرورش باشیم و برنامه‌هایی برای تقویت ساختار اداری و جایگاه فرهنگیان داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و تقویت کارگاهها، همایش‌ها و جلسات مشاوره‌ای برای فرهنگیان، دانش آموزان و والدین آنها را خواستار شد.

انتهای پیام


10082002
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است