ورزشی 19:51 - 04 بهمن 1395
قضاوت داوری یک‌طرفه بود
بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز گفت: برانکو مربی قوی است و به هیچ عنوان من از هیچ کسی دلخوری ندارم.

حاتمی: از برانکو دلخوری ندارم/ امتیاز گرفتن از پرسپولیس در آزادی واقعاً سخت است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم گسترش فولاد تبریز به پیروزی دست یافت. 

بابک حاتمی در پایان این دیدار، اظهار داشت: بالاخره در آزادی بازی مقابل پرسپولیس سخت است. همه تیم‌ها می‌آیند اول دفاع کنند و بعد از آن امتیاز لازم را بگیرند. تیم ما امروز خوب بود و تنها در یک غفلت فورواردهای پرسپولیس توانستند به گل برسند. تیم ما امروز کلاً چیدمانش طوری بود که گل نخوریم. به هر حال روی هم رفته امتیاز گرفتن از تیم پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی واقعاً سخت است.

وی در مورد داوری افزود: داوری‌ها یک طرفه بود و نمی‌خواهم در مورد این موضوع حرف بزنم، کارشناسان باید در مورد این موضوع اظهارنظر کنند.

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در مورد دو کارته شدن مسعود ابراهیم‌زاده، گفت: گویا صالحی قضیه را نمی‌دانست اینکه کارت دوم را می‌خواست به بازیکن بدهد به او این موضوع را اطلاع دادم.

حاتمی در مورد اینکه چطور شد که راهی رختکن پرسپولیس شدید،‌گفت: من راهی رختکن شدم تا بچه‌ها را ببینم محمودخان، برانکو و بازیکنان را ببینم و با آنها خوش و بش کنم. به هر حال من دو سال با آنها زندگی کردم و اول بازی هم رفتم از نیمکت‌نشینان پرسپولیس رخصت گرفتم. 

وی در مورد اینکه آیا دلخوری از باشگاه پرسپولیس دارید یا خیر، گفت: من دلخوری ندارم برانکو مربی قوی است به هیچ عنوان از کسی دلخوری ندارم.


8705108
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است