استانی 13:21 - 25 شهریور 1393
سرهنگ قاسمی:
بیرجند – خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اجرای نمایش رزمی عملیات بیت المقدس با عنوان "آیه های استقامت" در استان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

نمایش رزمی عملیات بیت المقدس در خراسان جنوبی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی قاسمی صبح سه شنبه در نشست خبری اظهارکرد: عزت و اقتدار و ابهت ما بستگی به ترویج و قدردانی از دفاع مقدس و ارزشهای آن دارد.

وی در تشریح نمایش رزمی عملیات بیت المقدس با عنوان "آیه های استقامت" بیان داشت: این رزمایش در هفت پرده اجرا می شود.

 وی با بیان اینکه پرده اول استقامت در عاشورا از تل زینبیه تا قتلگاه را نشان می دهد، عنوان کرد: پرده دوم خرابی شام و آنچه بر اسرا در شام گذشته  به نمایش در می آید و خطبه حضرت زینب (س) نیز قرائت خواهد شد.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: پرده سوم استقامت ملت ایران را قبل از انقلاب و از دوران پهلوی، کشف حجاب و حادثه فیضیه و تظاهرات مردم در پیروزی را به نمایش می گذارد.

وی ادامه داد: دوران بعد از انقلاب در پرده چهارم با سخنرانی امام(ره) آغاز و تسخیر لانه جاسوسی و حمله آمریکا به صحرای طبس را نیز نمایش می دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: در پرده پنجم مربوط به دوران دفاع مقدس است که حمله دشمن به خرمشهر و آزاد سازی آن را نشان می دهد.

سرهنگ قاسمی با اشاره به پرده ششم این رزمایش گفت: جنگ فرهنگی، مسئله بی حجابی و مقابله با آن و فتنه گری های دشمن و ایستادگی های ملت را به نمایش می گذارد.

وی بیان داشت: همچنین تهاجم ماهواره در فتنه گری و پیشرفت های ایران اسلامی نیز در این رزمایش رزمی برای مردم و به خصوص جوانان به نمایش گذاشته می شود.

 وی گفت: پرده آخر این رزمایش ایستادگی ملت ایران منتج به حکومت جهادی حضرت مهدی(عج) را نشان خواهد داد.

این مسئول زمان افتتاحیه این رزمایش را 31 شهریور ماه اعلام کرد و گفت: اگر استقبال از این نمایش رزمی را داشته باشیم به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: محل برگزاری این رزمایش در انتهای خیابان غفاری در منطقه بیدخت شهرستان بیرجند خواهد بود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در محل این رزمایش گفت: عملیات اجرایی رزمایش هر روز بعد از نماز مغرب و عشاءدر ساعت 18 و 30 دقیقه آغاز و به مدت 1.5 ساعت به طول می انجامد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: برآورد هزینه این رزمایش حدود 200 میلیون تومان است.

 


4740043
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است