به گزارش بلشگاه دانشجویان ایسنا، تولید محتوا، اهمیتی به اندازه موفقیت یا شکست کسبوکارها دارد. محتوا، یعنی بیان کسبوکار شما و هر چه حرفهایتر بیان شود، موفقیت محتملتر خواهد بود. استراتژیست محتوا و تولیدکننده آن، شغلی پر اهمیت است و نقش پررنگی در حرکت صعودی و رشد کسبوکارها دارند.
رویداد «تولید محتوا از استراتژی تا پیادهسازی»، به صورت تخصصی و با تمرکز بر حوزه محتوا، تلاش میکند تا به توانمند سازی و تربیت افرادی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند یا علاقمند به ورود به این حوزه هستند و توانایی فعالیت جدی در این حوزه مهم را دارند، بپردازد.
این رویداد، گام به گام همراه با مخاطب خود حرکت میکند و در هر مرحله، انجام فعالیت جدی و عملی، لازمه حرکت به سمت جلو است. تمرکز برگزارکنندگان، نه آشنایی که تسلط مخاطبان بر جزئیات مباحث است.
" استراتژی تولید محتوا"، "تولید محتوای متنی"، "تولید محتوای صوتی (پادکست)"، "ترفندهای کاربردی در طراحی اینفوگرافیک"، "تولید محتوای ویدئویی"، "دنیای اینستاگرام و دیگر پلتفرمهای انتشار محتوا"، "سئو برای نویسندگان محتوا" از جمله مباحث و سرفصلهایی است که در این دوره درباره آن ها گفتو خواهد شد.
این دوره با ارائه سجاد بهجتی ـ استراتژیست و مشاور محتوا و بازاریابی محتوایی، آیدین داریان ـ مربی بازاریابی محتوایی و مؤسس باشگاه محتوا، علیرضا ابراهیمیان ـ بنیانگذار دیجیتالینگ، محمد شکاری ـ بنیانگذار و مدیر عامل اینفوگرام، عرفان فکری ـ جهانگرد و مدرس و فریلنسر حوزه محتوا، رضا شیرازی ـ متخصص سئو از روز دوشنبه ششم بهمن ساعت ۱۷ الی چهارشنبه ۲۰ اسفند ساعت ۱۹ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
علاقهمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویداد و نحوه ثبتنام و حضور به لینک https://evand.com/events/content-strategyمراجعه کنند.
انتهای پیام