استانی 14:24 - 30 اردیبهشت 1398
استاندار اعلام کرد:
استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای طرح آبرسانی گفت: برای تامین اعتبارات خطوط انتقال آب خلیج فارس، ۳۰ میلیارد ریال تخصیص می‌یابد.

تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی برای خطوط انتقال آبرسانی خلیج فارس

به گزارش ایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست شورای آب استان بوشهر با بیان اینکه تمام تلاش مدیران رفع مشکلات کم‌آبی در شهرها و روستاهای استان بوشهر است، اظهار کرد: در این راستا طرح‌های مهمی از جمله حفر، تجهیز و کف‌شکنی چاه‌های آب شرب، اجرای خط انتقال، طرح‌های آب شیرین‌کن در روستاها و شهرهای استان بوشهر عملیاتی شده است.

وی با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی گفت: اکنون پروژه‌های آب شیرین‌کن در روستاها و شهرهای ساحلی استان بوشهر اجرایی شده که ضرورت دارد روند ساخت آنها تسریع یابد.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت تسریع در اجرای طرح آبرسانی به روستاها و شهرهای عسلویه، بیان کرد: رفع مشکلات آبرسانی روستاهای بخش ساحلی دلوار تنگستان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

گراوند، طرح آبرسانی شهرستان جم با همکاری وزارتخانه‌های نیرو و نفت در دست اجراست که درخواست داریم در اجرای طرح آب شیرین‌کن سیراف تسریع شود.

وی با تاکید بر پیگیری مداوم تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی خاطرنشان کرد: طرح‌های آبرسانی شهرها و روستاهای دشتستان، عسلویه و تنگستان با جدیت بیشتری پیگیری شود.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اجرای طرح شیرین‌سازی آب در شهرها و روستاهای دشتستان گفت: اکنون طرح شیرین‌سازی آب در دالکی، آب‌پخش، سعدآباد، شبانکاره و وحدتیه در حال اجراست که تسریع اجرای این طرح‌ها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.



انتهای پیام


10131863
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است