استانی 12:19 - 06 اردیبهشت 1396
رئیس اداره محیط زیست ازنا گفت: سد تالابی خروسان میزبان پرندگان مهاجر است.

سد تالابی خروسان، میزبان پرندگان مهاجر

منصور درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با آغاز عصر ماشین و پیشرفت‌های صنعتی و علمی و نیز رشد روزافزون علم‌گرایی راه تسلط انسان بر آمال دیرینه‌اش که تسلط بر طبیعت بوده تا اندازه‌ای هموار شده است.

وی ادامه داد: خودخواهی و سودجویی‌های انسان، اندیشه سیطره و آگاهی بیشتر از جهان اطرافش را به صحنه کارزاری نابرابر بین او و طبیعت تبدیل کرده است.

درویشی با بیان اینکه افزایش جمعیت، توسعه بی‌رویه و غیراصولی شهرها و الگوی غلط مصرف شهروندان از عوامل تهدیدکننده طبیعت هستند، افزود: در همین راستا ۲۱ مارس به عنوان روز زمین پاک در دنیا نام‌گذاری شده تا فرصتی برای اندیشیدن به این موضوع باشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا اضافه کرد: این روز برای افزایش آگاهی و قدردانی از محیط زیست و کره زمین در نظر گرفته شده است و به صورت نمادین اقداماتی در این روز  انجام می‌شود.

 وی از پاکسازی خط ساحلی سد تالابی خروسان شهرستان ازنا در این روز خبر داد و گفت: این منطقه زیستگاه پرندگان بومی زیادی بوده و نیز پرندگان مهاجر به آن وارد می‌شوند.

عکس خبر تزئینی است.

انتهای پیام


9044115
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است