استانی 14:30 - 26 مهر 1398
امام جمعه ارومیه:
امام جمعه ارومیه گفت: پیاده روی میلیونی اربعین معجزه الهی و نشانه اتحاد بین مسلمانان است.

پیاده‌روی میلیونی اربعین نشانه اتحاد مسلمین است

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده روی اربعین معجزه الهی بوده چرا که جمعیت ۲۰ و ۳۰ میلیونی با تمام مشکلات و کمبودهای موجود در کنار قبر اباعبدالله الحسین جمع می شوند و اتحاد خود را به جهانیان نشان می دهند.

وی افزود: جاماندگان اربعین حسینی باید به صف زائران بپوندند و با حضور در هیات مذهبی و برپایی قرائت زیارت نامه اربعین نسبت به بزرگداشت اربعین حسینی اهتمام ورزند.

حجت اسلام قریشی در خصوص زائران اربعین از آذربایجان غربی تاکید کرد: در آمار رسمی اعلام شده ۵۰ هزار نفر از تمامی نقاط استان در مراسم اربعین شرکت کرده اند که نشان دهنده ارادت مردم آذربایجان غربی به ابا عبدالله الحسین است.

وی ادامه داد: تلاش مسئولان برای آماده‌سازی مقدمات سفر و تجهیز موکب‌های خدمت‌رسانی قابل تقدیر است ولی برخی کم‌کاری‌ و بی توجهی‌های تعدادی از مسئولان قابل توجیه نیست و باید در پیشگاه مردم و خداوند پاسخگو باشند.

وی افزود: مسئولین کشور اسلامی باید از تعامل با کشورهایی که با دین اسلام دشمن اند و سعی در صدمه زدن به کشور و مملکت اسلامی دارند، بپرهیزند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: تمامی مردم و مسئولین باید  گوش به فرمان مقام معظم رهبری در مسیر حق قدم بردارند تا جامعه روز به روز پیشرفت کند.

انتهای پیام


10269780
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است