استانی 11:25 - 30 فروردین 1393
نماینده مردم بافق در مجلس:
نماینده مردم شهرستان بافق در مجلس شورای اسلامی بر ایستادگی مسئولان اجرایی در راستای احقاق حقوق مردم تاکید کرد.

مسئولان اجرایی در راستای احقاق حقوق مردم ایستادگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده، پیش از ظهر امروز در جمع مردم بافق با اشاره به مسئولیت سنگین دولتمردان و مقام‌های اجرایی در جامعه و وظایف قوای سه گانه مجریه، مقننه و قضائیه در کشور، خواستار تعامل و دوستی، همراهی و همگامی برای رسیدن به اهداف انقلاب و جامعه که همان احقاق حقوق مردم است، شد.

وی با تاکید بر پتانسیل‌های موجود در کشور ایران همچون نفت، گاز، آب و نیروی عظیم و استعداد مردم عنوان کرد: با وجود این همه نعمت‌های الهی، فکر و برنامه ریزی در ایجاد مایحتاج مردم نیاز است که کشور را به استقلال و نظام را به نظامی موفق و مقتدر برساند.

نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تحقق توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره نگاه به داخل و خودداری از نگاه و امید به غیر و خارج بیان کرد: اقتدار یک نظام به مستقل بودن است و این استقلال امکان ندارد مگر اینکه از کل ظرفیت‌ها به نحو احسن بهره‌برداری شود.

زارع‌زاده با اشاره به مدیریت و عزم ملی در دوران دفاع مقدس و ایستادگی مردم در برابر کشورهای غاصب و تولیدات علمی و دستاوردهای نظامی کشور افزود: کشور ما سرمایه‌های عظیم و استعدادهای بسیاری دارد و نیاز به مدیریت جهادی دارد که در پیام نوروزی مقام معظم رهبری به آن اشاره شد.

نماینده ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار گرفتن نام سردار جوکار نماینده یزد در لیست تحریم انگلیس، گفت: این موفقیت و مایه فخر را به این دوست و همکار گرامی تبریک عرض می‌کنم و خدا را شاکرم که که به فرموده امام سجاد (ع)، دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد که کاری می‌کنند که نتیجه اعمالشان نصیب خودشان می‌شود و مردم  نیز به قدری از این استعمار پیر متنفر هستند که هر کس را رد کنند، تائید و هر کس را تایید کنند، رد می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، انتصاب طلایی مقدم، فرماندار جدید را به مدیریت سیاسی و اداری شهرستان تبریک گفت و با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های شغلی و مسائل صنعتی و مقرون به صرفه در شهرستان بافق خواستار همراهی مسئولان این شهرستان در طی مسیر پیشرفت و توسعه بافق شد.


3517093
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است