استانی 23:46 - 30 اردیبهشت 1398

ذوب‌آهن بدنبال غرامت از AFC/ انتقال بازی با النصر به عمان یا قطر

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اعلام این خبر درباره لغو بازی با النصر در عراق گفت: ۱۰ روز پیش این مسائل را پیش بینی کرده بودم. می خواستیم AFC را متقاعد کنیم بازی با النصر را به خاطر اتفاقات بازی با الزورا به کشور دیگری ببریم که در نهایت مخالفت شد.

وی افزود: امروز در فرودگاه بغداد آتش سوزی شده بود. روز گذشته هم راکتی به سمت سفارت آمریکا در عراق پرتاب شد. این اتفاقات باعث شد AFC اولویت را روی حفظ جان بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقه بگذارد.

به گفته آذری، گویا مسئولان باشگاه النصر عربستان زودتر از ذوبی ها در جریان لغو بازی قرار گرفته بودند و برای همین به عراق سفر نکردند.

وی گفت: تمام تلاشم این بود تیم عربستان را به جوار مزار آقا امام حسین (ع) بیاورم ولی شاید مشیت الهی بود که بازی لغو شد و باید تسلیم اراده خداوند شد.

مدیرعامل ذوب آهن درباره زمان و مکان برگزاری دیدار با النصر تاکید کرد: روز سه شنبه به اصفهان بر می گردیم تا حداکثر ۲۶ یا ۲۷ ماه می در عمان یا قطر این بازی را انجام بدهیم.

آذری درباره احتمال گرفتن غرامت از AfC گفت: با نماینده کنفدراسیون آسیا صحبت کردیم. اگر ما هم مثل عربستانی ها می دانستیم به عراق نمی رفتیم. مقرر شد لیست تمام هزینه هایمان را به کنفدراسیون بدهیم تا اگر موافقت شد آنرا پرداخت کنند.


10132386
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است