اجتماعی 19:09 - 08 آبان 1393
مهاباد - ایرنا - فرمانده کمیته تحقیق و تفحص مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از ورود پیکر پاک و مطهر 70 شهید گمنام دیگر دوران هشت سال دفاع مقدس به کشور در 23 آبان ماه سالجاری خبر داد.

سردار سرتیپ پاسدار ˈسید محمد باقرزادهˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مرز تمرچین پیرانشهر افزود: محل ورود این شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس، مرز شلمچه در استان خوزستان است.



وی اضافه کرد: پیکرهای پاک این شهدا در مناطق عملیاتی ˈفاوˈ و ˈمجنونˈ، 'شرق دجله' و 'العماره' تفحص شده است.



وی اظهار کرد: این شهدا پس از انتقال به کشور مورد استقبال اعضای کاروان های راهیان نور و مردم خوزستان قرار می گیرند.



وی در زمینه ادامه عملیات تفحص در اقلیم کردستان عراق نیز گفت: عملیات تفحص در این منطقه با همکاری مسوولان این اقلیم همچنان ادامه می یابد.



وی از همکاری و مشارکت مسوولان اقلیم کردستان عراق برای تفحص شهدا در این منطقه قدردانی کرد.



سردار باقرزاده با اشاره به تشییع و تدفین 61 شهید گمنام در دهه اول محرم به یاد سال 61 هجری در کشور ادامه داد: این کار در نقاط مختلف کشور و اغلب استانها صورت می گیرد.



رییس کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح در خصوص شهدای گمنام اظهار کرد: در این خصوص هم اکنون در حال کار کردن در چهار محور هستیم و در مکان هایی که توافق شده عملیات تفحص آغاز شده است.



سردار باقرزاده به منظور شرکت در آیین ورود 45 شهید گمنام از مرز تمرچین پیرانشهر به کشورمان به این منطقه سفر کرده است .



پیکر پاک و مطهر این شهیدان تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پس از سالها دوری از وطن روز پنجشنبه از طریق مرز تمرچین پیرانشهر با استقبال رسمی مسوولان وارد میهن اسلامی شدند.



584/8136

انتهای پیام /*


5079503
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است