استانی 14:55 - 24 مهر 1400
ایسنا/خراسان شمالی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسفراین از تزریق حدود ۱۲۰ هزار دز واکسن کرونا به مردم در این شهرستان خبر داد.

تزریق ۱۲۱ هزار دز واکسن کرونا در شهرستان اسفراین

اسحاق ایلدرآبادی در جلسه ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا که ۲۴ مهر ماه برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت شیوع این بیماری در شهرستان اسفراین نسبت به هفته قبل تغییر چندانی نکرده و شرایط نسبتاً پایداری را پشت سر می گذرانیم.

وی وضعیت این شهرستان از لحاظ رنگبندی شیوع کرونا را نارنجی اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان اسفراین، دز نخست واکسن کرونای خود را تزریق کرده‌اند.

ایلدرآبادی همچنین با بیان اینکه ۴۲ درصد جمعیت این شهرستان دز دوم واکسن خود را تزریق کرده اند، گفت: ۶۸ درصد از دانش آموزان سنین ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان دز نخست واکسن خود را تزریق کرده اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسفراین خاطرنشان کرد: نگرانی‌هایی از برگزاری مراسم مختلف در شهرستان داریم که لازم است مراقبت های لازم در این خصوص انجام شود تا شاهد بروز پیک بعدی و افزایش تعداد فوتی ها در این شهرستان نباشیم.

انتهای پیام


11273925
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است