استانی 01:55 - 07 آذر 1393
با حضور مردم و مسئولان استانی انجام شد
عملیات برق‌رسانی و آبرسانی به "بند محمد عبدالله"، کوچکترین روستای استان بوشهر انجام شد.

تکمیل آبرسانی و برق‌رسانی به کوچکترین روستای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، شامگاه پنجشنبه آیین برق‌رسانی و آبرسانی به کوچکترین روستای استان بوشهر برگزار شد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم امری مهم و ارزشمند است و همه مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد با تبریک هفته بسیج افزود: در روزگاری که همه سردمداران ریاکار و فریبکار قدرت‌های پوشالی با شعارهای انتخاباتی دموکراسی و مردم‌سالاری، به استثمار ملت‌ها می‌پردازند، هوشمندانه‌ترین تصمیم، تشکیل بسیج مردمی و دخالت مستقیم مردم در حساس‌ترین امور اجرایی خود به وسیله حضرت امام (ره) بود.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام عدالت‌محور است و به مردم فقیر و محروم در مناطق دوردست نیز همانند مردم مناطق برخوردار، خدمت می‌کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نظام دینی به معنای عدالت محض است و این در حالیست که در نظام سرمایه‌داری امکانات فقط به عده‌ای خاص تعلق می‌گیرد.

موسوی‌نژاد بیان کرد: حضور و مشارکت مردم باعث سرعت بخشیدن به پروژه برق‌رسانی و آبرسانی به این روستا شده و هزینه‌های انجام شده نیز کاهش چشمگیری داشته است.

وی یادآور شد: برخی خرده می‌گیرند که چرا وقت و هزینه برای روستایی کوچک صرف شده و باید بگوییم که این عین عدالت و مردمداری است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم تمام روستاها و مناطق کمتر برخوردار شهرستان نیز از امکانات برق و آب و گاز برخوردار شوند تا شاهد رضایتمندی همه مردم باشیم.

موسوی‌نژاد از احداث مخزن 10 هزار مترمکعبی آب در آبپخش خبر داد و گفت: با معاون وزیر نیرو و مسئولان ارشد این وزارتخانه رایزنی کرده‌ایم و به فضل خدا به زودی این پروژه اجرایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، روستای بند محمد عبدالله به عنوان کوچکترین روستای استان بوشهر با 3 خانوار در بخش آبپخش شهرستان دشتستان قرار دارد.


5286835
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است