استانی 10:41 - 29 اسفند 1396
مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه از آماده سازی و پاکسازی شهر جهت استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد.

کرمانشاه مهیای استقبال از میهمانان نوروزی

 مژگان کرمی فرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به شروع طرح پاکسازی شهر کرمانشاه- ویژه استقبال از بهار و گردشگران نوروزی، گفت: طی روز گذشته و امروز (28 و 29 اسفند) با مشارکت و همکاری همه نیروهای شهرداری اقدامات نظافت و پیرایش شهر و ساماندهی منظر شهری انجام می‌شود.



کرمی فرد افزود: در این طرح بصورت ویژه سه ورودی شهر شامل میدان امام حسین (ع)، میدان امام خمینی (ره) و میدان آزادگان از هر نوع پسماند و زباله پاکسازی شده و تمام اقدامات لازم جهت پیرایش و ساماندهی منظر شهری انجام می شود.



مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: از چند روز گذشته نیز در کنار رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر و نقاشی دیوارها جهت آماده سازی شهر انجام شده است.



وی از نصب المان ها و بنرهای راهنمای گردشگران نوروزی در ورودی های شهر خبر داد و افزود: در این بنرها محل های اسکان و اجرای برنامه های فرهنگی شهرداری برای گردشگران نوروزی مشخص شده است.



کرمی فرد از برپایی "سفره هفت سین" در چهار نقطه شهر از جمله ضلع جنوبی میدان آزادگان، ضلع شمال شرقی تقاطع غیرهمسطح شهدا، پارک "شبدیز" و حاشیه رودخانه چم بشیر خبر داد.



مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه افزود: همچنین سه محل اسکان در محل پارک "شاهد"، پارک "شبدیز" و پارک شرقی برای گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است.

 کرمی فرد از استقرار 30 کانکس و 150 تخته چادر در این سه محل خبر داد و افزود: در مجموع در این سه نقطه ظرفیت اسکان روزانه بیش از 10 هزار میهمان نوروزی فراهم شده است.



انتهای پیام


9721042
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است