استانی 03:46 - 26 شهریور 1393
تهران - ایرنا - طبس در استان خراسان جنوبی در شرق کشور و سومار در استان کرمانشاه در غرب ایران بامداد چهارشنبه شاهد وقوع زمین لرزه هایی خفیف بود.

به گزارش ایرنا، مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گزارش داد: زلزله طبس ساعت 23 و 52 دقیقه سه شنبه شب با قدرت 7/3 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین به وقوع پیوست و کانون آن، 27/33 درجه عرض جغرافیایی و 42/57 درجه طول جغرافیایی بود.



بر اساس این گزارش، سومار کرمانشاه نیز ساعت 1 و 57 دقیقه بامداد چهارشنبه شاهد وقوع یک زمین لرزه 3 ریشتری در مختصات جغرافیایی 69/33 درجه عرض جغرافیایی و 62/45 درجه طول جغرافیایی بود.



در همین مدت، سیرچ کرمان در جنوب ایران در ساعات گذشته سه بار به خود لرزیده است. این منطقه نخستین بار ساعت 21 و 55 دقیقه سه شنبه شب شاهد زلزله ای به قدرت 2/4 ریشتر بود، ساعت 22 و 19 دقیقه نیز زمین لرزه ای به قدرت 3/2 ریشتر در همین منطقه به وقوع پیوست و آخرین مورد نیز تاکنون با قدرت 8/2 ریشتر در ساعت 8 دقیقه بامداد چهارشنبه در سیرچ ثبت شده است.



تاکنون گزارشی از خسارات یا تلفات احتمالی هیچیک از این زمین لرزه ها دریافت نشده است.



شبس ** 1551

انتهای پیام /*


4742438
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است