استانی 23:40 - 04 آذر 1393
امام جمعه قلعه رئیسی
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: بسیج مایه عزت و افتخار نظام و کشور است.

بسیج مایه عزت و افتخار نظام و کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امشب در دیدار با خانواده شهدا چاروسا که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار اشت: بسیج از فرهنگ و تفکر انسانهایی به وجود آمده که ایثار و شجاعت آنها موجب پیروزی، تثبیت و استقرار انقلاب اسلامی شده و اکنون در جهان اسلام در حال گسترش است.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: اگر بخواهیم در برابر تهدیدات جهانی، تحریم‌ها و زورگویی‌های استکبار ایستادگی کنیم باید از آرمان‌های امام راحل و شهدا دفاع کرده و ویژگی‌های بسیجیان را در همه عرصه‌ها زنده نگه داریم.

وی، بسیج را مایه عزت و افتخار نظام و کشور دانست و عنوان داشت: نام و جایگاه بسیج دارای عظمت و بزرگی است، بنابراین تا می‌توانید در راستای ترویج تفکر بسیجی تلاش کرده و در این مسیر، همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشید.

صلواتی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با ایجاد گروه‌های تروریستی مثل داعش در منطقه درصدد تضعیف فرهنگ بسیجی هستند، اما با مقاومت مردم مواجه شده‌اند. 

خطیب جمعه قلعه رئیسی، تکریم خانواده شهدا را بهترین خدمت به آن‌ها دانست و متذکر شد: اگر رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نبود، ایران اسلامی این چنین در دنیا با عزت و سربلند نبود.

این مسئول بیان کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه را باید مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس دانست.

وی در پایان یادآور شد: شهید نزد خداوند متعال از جایگاه والایی برخوردار است، از این رو می‌توان گفت شهدا به حق زنده‌اند.


5271620
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است