استانی 10:58 - 28 شهریور 1397

ابراز ارادت نوجوانان عاشورایی ایلام به ساحت اباعبدالله الحسین (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در این آیین معنوی اظهار کرد: نوجوانان در این علاوه مراسم با، مرثیه سرایی نشان دادند عمق اعتقاد به خاندان عصمت و طهارت چنان ریشه دارد که تمامی نسل ها را در بر می گیرد.

حبیب‌الله بخشوده تاکید کرد: معرفی شخصیت های موثر قیام عاشورا به ویژه کودکان و نوجوانان شهید این قیام و نیز احادیث یا اشعاری در مدح امام حسین (ع) و یارانش در قالب کارت پستال های سیاه رنگ از برنامه های این مراسم است.

وی ساخت ماکت های هنری و محتوایی خیمه گاه با هدف فضا سازی حرم اهل بیت (ع) در محرم سال ۶۱ هجری توسط اعضای کانون را از دیگر برنامه های این آئین برشمرد.

وی خاطرنشان کرد : نمایشگاهی از نقاشی بر روی پارچه با موضوع محرم نیز توسط نوجوانان عضو کانون و نذر یک هزار جلد کتاب عاشورایی بین مردم حاضر در پارک و محل برگزاری آیین نوجوانان عاشورایی انجام گرفت.

وی یادآور شد: هدف از انتخاب پارک کودک برای اقامه عزای سالار شهیدان و یاران گرانقدرش توسط کانون مشارکت و حضور مردم و دیگر نوجوانان غیر عضو در این محفل فرهنگی و آشنایی با این گونه فعالیت های کانون است.


9912644
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است