استانی 09:42 - 09 اسفند 1395
با ۶ طرح علمی؛
بوشهر- سازمان علمی پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق بوشهر با ۶ طرح علمی در نمایشگاه دستاوردهای علمی چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری حضور یافته است.

بسیجیان بوشهری در جشنواره جهادگران علم و فناوری حضور یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه، معاون جهاد علم و فناوری سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: نمایشگاه دستاوردهای علمی بسیجیان کشور در محل دایمی نمایشگاه اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی تهران  واحد علوم تحقیقات افتتاح می‌شود.

سرهنگ حمزه شیخیانی افزود: مبتکرین و مخترعین سازمان‌های بسیج علمی پژوهشی و فناوری سراسر کشور  با ۱۵۰ طرح نوآورانه و ۸۰ طرح تجاری و در مجموع ۲۳۰ طرح در ۴۰ غرفه ابداعات و اختراعات و طرح‌های خود را به معرض نمایش و داوری می‌گذارند که از این تعداد ۶ طرح به بوشهر اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق بوشهر با ۴ طرح نوآورانه هواپیمای با سرنشین تک نفره فوق سبک عقاب و هواپیمای با سرنشین دو نفره فوق سبک شاهین هر دو از بابک کیامرثی و دو طرح دیگر نوآورانه به نام‌های پهباد لیان و پهباد سیراف هر دو از امید یارمحمدی، دو طرح تجاری نیز شامل  پودر منعقدکننده خون سید علی احمدی و تولید فراورده های زیستی از میکروجلبک اسپیرولینا از سمیه زارعی در این جشنواره حضور یافته‌اند.

مراسم اختتامیه و تجلیل از مبتکرین و مخترعین چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ساعت ۹ صبح در سالن مرکز  همایش های بین اللملی صدا و سیما برگزار خواهد شد.


8862370
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است