استانی 19:57 - 09 آبان 1393
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس:
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس از فعالیت 17 هزار شبکه در دنیا علیه اسلام خبر داد.

فعالیت 17000 شبکه در دنیا علیه اسلام/وجود 160 شبکه فارسی‌زبان

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، غلامرضا کاتب امشب در جمع مردم عزادار مهدیشهر در مسجد شهید محمود استعلامی، با بیان اینکه واقعه عاشورا صرفا یک حادثه، جنگ یا انتقام‌خواهی نبود، اظهار داشت: آنچه در کربلا اتفاق افتاد، یک فرهنگ و عشق بود؛ چراکه اگر جنگ یا انتقام‌جویی بود، بعد از یک هزار و 400 سال این عشق وجود نداشت و جمله‌ای از امام‌ حسین(ع) باقی نمی‌ماند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، اولین هدف قیام امام حسین(ع) را مبارزه با خرافات و جهالت عنوان و تصریح کرد: هدف امام حسین(ع) مبارزه با جهالت بود؛ نه جهالت در برابر دانستن، بلکه جهالت در برابر نادانی و عقل علت اصلی قیام امام حسین(ع) بود.

وی با بیان اینکه اگر عقلانیت حضرت زینب (س) نبود، امروز از تاریخ عاشورا اثری باقی نمی‌ماند و عقلانیت حضرت زینب(س) موجب شد تاریخ عاشورا ماندگار بماند، بیان کرد: جهالت تنها مربوط به دوران پیامبر(ص) و امام حسین (ع) نبود، بلکه امروز هم شاهد جهالت هستیم.

کاتب با بیان اینکه جهالتی که امروز شاهد آن هستیم، کمتر از دوران پیامبر (ص) و امام‌حسین(ع) نیست، اضافه کرد: امروز حداقل 17 هزار شبکه ماهواره‌ای در دنیا علیه اسلام و مسلمین فعالیت می‌کنند که از این تعداد، 3 هزار شبکه در ایران قابل دریافت است.

این مسئول در پایان عنوان کرد: از این تعداد شبکه‌های ماهواره‌ای، 160 شبکه فارسی‌زبان هستند.


5084701
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است