ورزشی 09:34 - 13 اسفند 1393
در هیات مدیره باشگاه استقلال تصمیم‌گیری شد
سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد باشگاه استقلال تا پایان فصل با حامی مالی خود همکاری خواهد کرد.

تصویب ادامه همکاری با اسپانسر با شرایط جدید

به گزارش خبرگزاری فارس، سید سعید افجه ای در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره جلسه روز سه شنبه اعضا هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در ابتدا شهادت حضرت زهرا(س) را به عموم ملت ایران و شیعیان جهان تسلیت می گویم و مواردی که در جلسه هیات مدیره مطرح شد را به ترتیب به استحضار هواداران می رسانیم. بحث اول اعضا که مفصل ترین بحث این جلسه بود و وقت زیادی را به خود اختصاص داد، بحث حامی مالی باشگاه استقلال بود. در این جلسه با توجه به مذاکرات مبسوطی که با نماینده رسمی اسپانسر باشگاه استقلال  صورت گرفت و با عنایت به همکاری مطلوب شرکت توسعه صنایع نوین، مقرر شد اسپانسر مذکور کماکان به کار خود ادامه دهد. لازم به ذکر است هر کمکی که مستقلا از سوی مجموعه مدیریتی در جهت در آمد زایی وجود داشته باشد به موازات این مصوبه صورت خواهد پذیرفت و با موافقت اسپانسر قرار شد منابع مالی که در این راستا مستقلا از طریق باشگاه به دست می آید نیز در اختیار باشگاه قرار بگیرد. البته جهت تحقق مطلوب این امر، ادامه حمایت ها و پشتیبانی مراجع محترم ذی ربط در راستای هموار کردن موانع قابل پیش بینی، مطمئنا باعث تسریع در امر رفع مشکلات مالی و کمک به باشگاه استقلال می باشد.



سخنگوی باشگاه استقلال درباره پرونده های موجود در فیفا اضافه کرد: بخش بعدی جلسه هیات مدیره استماع گزارش درباره پرونده بازیکنان خارجی فصول گذشته در فیفا بوده است که با توجه به مکاتبات و تماس های مکرر با مسئولان فیفا، گام های خوبی برداشته شده است. لیکن به دلیل اینکه متاسفانه اقدام موثری در گذشته انجام نشده است علی رغم نظارت و پیگیری های باشگاه استقلال و اقدامات لازم حصول نتیجه مطلوب دشوار به نظر می رسد. اراده و تاکید اعضا بر این است که هر اقدامی که برای جلوگیری از متضرر شدن باشگاه ضروری است در اسرع وقت صورت پذیرد.



افجه ای در پایان تصریح کرد: بخش پایانی جلسه استماع گزارش ذی حسابی در رابطه با برخی اسنادی که ثبت آنها در گزارشات مالی نیاز اخذ مصوبه هیات مدیره داشت، بود که مقرر شد این موارد در جلسه آینده هیات مدیره منظور و مورد تصویب قرار بگیرد.

انتهای پیام/ی

 


5971397
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است