ورزشی 15:04 - 26 شهریور 1393
در گفتگو با مهر عنوان شد:
26/06/1393 15:04

واکنش مجید جلالی به خبر درگیری‌اش با مایلی کهن

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خبر جر و بحث و درگیری‌اش با محمد مایلی کهن در جلسه کانون مربیان فوتبال که روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه غیر علنی و مربوط به موضوعاتی بود که مربوط به جامعه مربیگری می‌شود. ما درباره این موضوعات بحث و تبادل نظر کردیم و هر آنچه که باید رسانه‌ای می‌شد از طرف مسئول رسانه‌ای کانون، اعلام شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود استعفایش از کانون مربیان هم به خاطر همین جر و بحث بوده‌است، بدو توضیح بیشتری گفت: همانطور که گفتم آنچه که از این جلسه باید رسانه‌ای می‌شد، از سوی مسئول رسانه‌ای مطرح و عنوان شد.

سرمربی تیم سایپا درباره دیدار این هفته تیمش با پدیده مشهد هم خاطرنشان کرد: پدیده جدای از اینکه خوب نتیجه می‌گیرد، خوب هم بازی می‌کند. به هر حال ما هم بازی به بازی بهتر شده‌ایم و امیدواریم روند صعودیمان ادامه داشته باشد.

جلالی تاکید کرد: اگر یک تیم از روز اول لیگ خوب نتیجه بگیرد، شاید باعث نگرانی باشد! ما هر چه بیشتر کار کنیم بهتر می‌شویم. البته این را هم باید مد نظر داشت که همیشه یکسری چالش در مسیر یک تیم هست و قرار نیست یک روند ثابت شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه مجموعه سایپا یک مجموعه همدل و خوب است، درباره اینکه به چه میزان موفق شده برنامه‌هایش را در این تیم پیاده کند، تصریح کرد: ما کارمان را با شوق انجام می‌دهیم. شاید تا الان حدود 50 درصد برنامه‌ها و تفکراتم اجرایی شده است. البته من خوبی و بدی یک تیم را به نتیجه گیری نمی بینم. خوب و بد بودن یک تیم از طریق نتیجه مشخص نمی‌شود. باید تحولات را در 90 دقیقه بررسی کرد.

سرمربی سایپا ادامه داد: باید تلاش کنیم بازیکنان جوان را وارد بدنه تیم کنیم و آنها به دور خوب برسند. هشت هفته از لیگ برتر گذشته و من از 14 بازیکن جوان در فهرست سایپا، به شش نفر میدان داده‌ام. این جوانان خوب کار کرده‌اند و مهم است که بتوانیم ذهن آنها را به ذهن برتر تبدیل کنیم. این مهمترین مسئولیت ماست.

جلالی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص نسبت دادن جادو و جادوگری به نتایج خوب سایپا، اظهار کرد: شاید بدترین نوع دشمنی همین است. وقتی یک تیم می‌بازد آنرا بی کفایت می‌دانند و وقتی می‌برد چیز دیگری کنارش می‌گذارند. این واقعا غیر منصفانه است. من از باشگاه هم خواستم در این خصوص اقدامات قوی داشته باشد.

سرمربی سایپا در پایان گفت: من خودم و تیمم را کامل نمی‌دانم. ما هم اشکالاتی داریم که باید با تلاش و تمرین آنرا برطرف کنیم. یک عده هستند که وقتی ایراد می‌گیرند شما نمی‌توانید آنها را قانع کنید. چه پیروز شوید و چه ببازید، یک چیزی می‌گویند ولی هدف و تلاش ما این است که تمرکزمان را حفظ کرده و به مسائل حاشیه‌ای کاری نداشته باشیم.

 


4744828
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است