گوناگون 07:00 - 15 مهر 1394
همزمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران، خدمات و محصولات واحدهای تخصصی و شرکت‌های وابسته بانک اقتصادنوین معرفی می‌شود.

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این نمایشگاه خدمات و محصولات بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین، شرکت لیزینگ اقتصادنوین، شرکت مدیریت سرمایه و ساخت سازه فرآیند آرین و شرکت خدمات بیمه‌ای اقتصادنوین، در سالن شماره 6 غرفه 25 معرفی خواهد شد.

در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران 480 شرکت ایرانی و 310 شرکت خارجی از 19 کشور حضور دارند که محصولات تولیدی خود را در 10 سالن نمایشگاه و فضای باز به معرض نمایش می‌گذارند.

علاوه بر حضور فعال صنعتگران ایرانی در این نمایشگاه، حضور شرکت‌های بزرگ و معتبری از کشورهای آلمان، چین، کر‌ه‌جنوبی، مالزی، ژاپن، هند و ترکیه در سه سالن بزرگ و بخشی از محوطه نمایشگاه، حال و هوای نمایشگاه امسال را با سال‌های قبل متفاوت کرده است.

حضور بانکداری شرکتی و شرکت‌های تحت پوشش بانک اقتصادنوین در این نمایشگاه در راستای معرفی خدمات و محصولات جدید بانک اقتصادنوین در حوزه‌های تأمین منابع، گشایش اعتبار اسنادی، ارائه انواع ضمانتنامه‌ها و دیگر خدمات مورد نیاز صنعتگران داخلی و خارجی در حوزه بانکداری است که با محوریت مدیریت ارتباط با مشتریان شرکتی صورت می‌پذیرد.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران از 13 تا 16 مهرماه از ساعت 9 تا 16 عصر و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام


7170698
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است