استانی 19:14 - 09 اسفند 1393
معاون استاندار بوشهر خبر داد
معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: در سال جاری 1300 میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف در استان بوشهر جذب شد.

جذب 1300 میلیادر تومان اعتبار برای بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا عوض‌پور عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت:  در سال جاری 1300 میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف در استان بوشهر جذب شد که این رقم نسبت به سال گذشته که 770 میلیارد تومان اعتبار جذب کرده بودیم 97 درصد رشد دارد و امیدواریم تا پایان سال به 1500 میلیارد تومان برسد.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات نفت به استان بوشهر 75 درصد محقق شده است، بیان داشت:‌ همچنین اعتبارات تبصره 22 نیز اخیرا 60 درصد محقق شده اما نقدینگی آن وارد استان نشده ضمن اینکه 60 درصد هم تحقق اعتبارات استانی ویژه داشتیم.

معاون استاندار بوشهر افزود: در رابطه با تخصیص اعتبارات، متناسب با شرایط محیطی تخصیص را انجام می‌دهیم عملکرد استان در 4 ماه باقی مانده به پایان سال مالی نشان می‌دهد تخصیص‌ها با توجه به شرایط مکانی توزیع شده است.

عوض‌پور اضافه کرد: امسال تاکنون 380 میلیارد تومان نقدینگی در استان بوشهر توزیع شده و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی نقدینگی‌ها را به موقع در پروژه‌های مورد نظر تزریق کنند تا پروژه‌ها سریع‌تر اجرا شود.

وی گفت: از 380 میلیارد تومان اعتبارات مذکور حدود 200 میلیارد تومان جذب کردیم و 180 میلیارد تومان نقدینگی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.


5944184
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است