استانی 16:17 - 07 فروردین 1394
امام جمعه موقت پارس‌آباد:
امام جمعه موقت پارس‌آباد گفت: 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران درحقیقت روز صیانت از دو بال حقیقی این نظام یعنی جمهوریت و اسلامیت است.

12 فروردین روز صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام صالح اسدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد با اشاره به فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این روز بزرگترین عید ملی و مذهبی ایرانیان است و همواره باید مورد صیانت قرار گیرد.

وی عنوان کرد: نظام اسلامی ثمره خون شهدا است و حفظ آن تکلیف ملی و شرعی هر ایرانی است که باید در صیانت از آن همه خود را شریک و سهیم بدانیم.

امام جمعه موقت پارس‌آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از گذشت 37 سال بالنده و سرزنده در همه صحنه‌ها حضور داشته و زمینه عزت و عظمت این ملت را فراهم کرده است، افزود: با وجود اینکه در اطراف و اکناف این کشور ناامنی و شرارت‌های بسیاری وجود دارد اما کشور ما ایران امروز در اوج عزت و عظمت واقع شده و همواره توانسته استقلال و حاکمیت خود را حفظ کند.

اسدی با اشاره به شیطنت‌های کشورهای استکباری در روزهای اخیر در منطقه و یک حادثه آفرینی جدید در کشور یمن گفت: این شیطنت جدید دست پخت نو آمریکایی است که این بار به دست شرارت‌بار آل سعود اتفاق می‌افتد و نشان از خوی تجاوزگری آمریکا است.

وی با محکوم کردن حمله مستقیم به یک کشور همسایه با تفکر و اندیشه مستبدانه گفت: قطعا آمریکای‌ها و عربستانی از این تحرک نافرجام و رفتار نابخردانه پشیمان خواهند شد چرا   که کشتار مردم و کودکان یمن نشان بی‌رحمی نظام سلطه است.

امام جمعه موقت پارس‌آباد بیان کرد: همه آحاد مردم و خدمتگزاران نظام اسلامی باید بکوشند تا زمینه عزتمندی نظام اسلامی را فراهم کرده و در این راستا نامگذاری سال جدید به نام دولت و ملت با همدلی و همزبانی آغاز راهی است که می‌تواند نتایج سودمندی را به همراه داشته باشد.

اسدی در پایان متذکر شد: باید در سال جدید بکوشیم تا با حل بسیاری از مشکلات و تقویت جبهه اقتصاد مقاومتی در مسیر عزتمندی این انقلاب و کشور تلاش واقعی و همت راستین را داشته باشیم.


6102798
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است