استانی 22:38 - 30 اسفند 1395
ارومیه -مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از آماده باش گشت های یگان حفاظت استان در ایام تعطیلات نوروزی خبرداد.

آماده باش گشتهای یگان حفاظت آذربایجان غربی در ایام تعطیلات نوروزی

محمود مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت:همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی ۳۷ گشت یگان حفاظت از عرصه های ملی و اراضی کشاورزی در آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل قراردارند و این گشت ها آماده دریافت هر گونه گزارش ها و اطلاعات مردمی در خصوص تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و ملی در سراسر استان هستند.

وی ادامه داد: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی و سامانه ۱۵۰۴یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه های ملی و اراضی کشاورزی هستند.

مظلومی با بیان اینکه برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر و روستا و ساخت و ساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها و اراضی ملی اقدام می کنند، افزود: بر اساس قانون هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و عرصه های طبیعی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و با متخلفان، علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: این گشتها در ایام نوروز نیز آماده دریافت هر گونه خبر ها و اطلاعات مردمی به صورت ۲۴ ساعته در این خصوص خواهند بود و مردم در سراسر استان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و ملی مراتب را از طریق تماس با سامانه های ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی و اراضی ملی اطلاع دهند.

مظلومی ادامه داد: نظارت بر اراضی واگذار شده، حفظ اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز از اهداف راه اندازی سامانه ارتباط مردمی حفاظت از اراضی کشاورزی در استان است.


8942106
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است