استانی 11:03 - 11 فروردین 1394
شهردار آستانه‌اشرفیه خبر داد
شهردار آستانه‌اشرفیه از اسکان هفت هزار و 544 مسافر نوروزی در این شهر خبر داد و گفت: امسال میزان اسکان مهمانان نوروزی در پایتخت مذهبی گیلان افزایش داشته است.

افزایش اسکان مهمانان نوروزی در پایتخت مذهبی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، علی شفیعی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از محل استقرار مسافران نوروزی این شهر با اشاره به اینکه نوروز جاری مسافران زیادی به شهر مذهبی آستانه‌اشرفیه سفر کردند، اظهار کرد: تاکنون 7 هزار و 544 نفر در شهر آستانه‌اشرفیه اسکان یافتند.

وی با اشاره به اینکه آستانه‌اشرفیه پایتخت مذهبی گیلان است، تصریح کرد: آستانه‌اشرفیه در سه بخش مذهبی، فرهنگی و گردشگری پذیرای مسافران نوروزی است.

شهردار آستانه‌اشرفیه بخش مذهبی آستانه‌اشرفیه را وجود بارگاه سید‌جلال‌الدین اشرف برادر گرامی امام رضا (ع) عنوان کرد و گفت: در بخش فرهنگی نیز آرامگاه دکتر معین و در بخش گردشگری پارک جنگلی آستانه‌اشرفیه پذیرای گردشگران نوروزی است.

وی از برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهر آستانه‌اشرفیه خبر داد و یادآور شد: مسافران و گردشگران نوروزی می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید کرده و سوغات مورد نیاز خود را از غرفه‌ها تهیه کنند.

به گزارش فارس، آستانه‌اشرفیه به عنوان چهارمین شهر مذهبی کشور در شرق گیلان قرار دارد و فاصله آن تا مرکز این استان «رشت» 30 کیلومتر و تا لاهیجان هشت کیلومتر است.

اسکله ماهیگیری و قایقرانی بندر کیاشهر، تالاب بندر کیاشهر، پل خشتی نیاکوه مربوط به دوره قاجاریه، پارک جنگلی و زیبای «صفرابسته»، پارک جنگلی بندر کیاشهر با امکانات اقامتی، پذیرایی و تفریحی و... از جمله جاذبه‌های گردشگری شهرستان آستانه‌اشرفیه است.

بارگاه سید‌جلال‌الدین اشرف، بقعه آقاسید محمد بن جعفر، بقعه آقا سید جانی و... از جاذبه‌های مذهبی و گردشگری آستانه‌اشرفیه است.


6117371
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است