استانی 16:50 - 02 مرداد 1396
نماینده ولی فقیه در کردستان:
سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: توسعه و تقویت گردشگری تبادل فرهنگی و تولید ثروت را به دنبال دارد.

توسعه گردشگری موجب تبادل فرهنگی و تولید ثروت می شود

به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزارشد، گفت: یکی از ویژگی های خاص کردستان داشتن ظرفیت های ویژه گردشگری است.

وی عنوان کرد: کردستان دارای جاذبه های فرهنگی فراوانی است و نامگذاری استان از سوی رهبری به عنوان استان فرهنگی گواهی بر این مدعاست.

وی با اشاره به اینکه کردستان دارای جاذبه های طبیعی، صنایع دستی و گردشگری است، اظهار داشت: گردشگری باید هدفمند باشد چراکه این حوزه می تواند اشتغال و ثروت ایجاد کند و موجب تبادل فرهنگی هم شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: خلقت های خداوند متنوع و دارای جذابیت فراوان هستند که می توان از آنها در راستای رشد و دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی بهره گرفت.

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: در قرآن کریم تاکید شده که انسان ها به سرگذشت گذشتگان خود توجه داشته و از وقایع زندگی آنها درس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه آثار تمدنی زیاد و ارزشمندی از گذشتگان برای ما به یادگار مانده است، عنوان کرد: ما باید افکار، صنایع و نگاه گذشتگان را در مکان های هدف گردشگری به گردشگران منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری با سرمایه گذاری و تصمیمات اصولی توسعه می یابند، بیان کرد: اتخاذ تصمیمات صحیح مهمتر از سرمایه گذاری است و امیدواریم شاهد اتخاذ تصمیمات خوبی در کردستان باشیم.


9290248
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است