استانی 04:21 - 04 آذر 1394
نایب رییس اتحادیه مشاورین املاک اهواز گفت: بازار مسکن به دلیل قدرت نداشتن مردم در خرید همچنان در رکود قرار دارد و میزان معاملات کم است.

بازار مسکن اهواز همچنان در رکود

سیدحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده با کاهش قیمت سیمان و سایر مصالح ساختمانی تا پایان سال می‌توانیم شاهد کاهش قیمت مسکن در سال آینده باشیم و با شکست رکود بازار مسکن در سال 95، مردم می‌توانند خانه‌دار شوند.

وی افزود: اگر از سوی بانک‌ها به خصوص بانک مسکن وام‌هایی با بهره پایین در اختیار مردم قرار بگیرد، قدرت خرید مردم در بخش مسکن ارتقا پیدا می‌کند و بازار مسکن نیز از رکود خارج می‌شود. در بازار مسکن حدود 140 شغل مختلف درگیر هستند و اگر این بازار رونق بگیرد، قطعا زنجیره‌ای از مشاغل مانند سنگ کاری، آهن فروشان، جوشکاران و مصالح فروشان رونق می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر درصد معاملات رهن و اجاره حدود 30 درصد بیشتر از خرید و فروش است و به عبارتی بیشترین تقاضاها به رهن و اجاره مسکن اختصاص دارد.

انتهای پیام


7424806
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است